Общи условия за хотелско настаняване в чужбина
ТО РЕЙМА ТРАВЕЛ

Тези общи условия се отнасят за всички резервации за хотелско настаняване.
Направена резервация е валидна само след получаване на ваучер на посочен от Вас email. Ваучер за хотелско настаняване се получава само след извършено пълно плащане по направена резервация.

НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ И УСЛОВИЯ ЗА ЗАПИСВАНЕ

За резервация за хотелско настаняване в чужбина са необходими следните данни: име и фамилия с точно изписване на латиница (по документ за самоличност) на всички туристи + дати на раждане за децата, ползващи ценово намаление и един телефон за връзка.
Цялата персонална информация, която изпращате, се въвежда в резервационни системи за хотелско настаняване и се използва само и единствено за нуждите на конкретно направената резервация.
Информация относно необходимите документи за пътуване и координати на посолства и консулски служби в чужбина можете да намерите на сайта на Минстерство на външните работи на Република България: https://www.mfa.bg/bg/embassyinfo.
За деца под 18 г., пътуващи сами или с единия от родителите, е необходима нотариално заверена декларация от двамата родители, че са съгласни детето им да пътува в чужбина, с посочен телефон на нотариуса. Оригиналната декларация и копие следва да се носят от туристите по време на пътуването. При неизпълнение на тези условия, агенцията не носи отговорност и всички неудобства и щети, породени от това, са за сметка на потърпевшите.

ПРОМЕНИ, ТАКСИ ЗА АНУЛАЦИИ

След като дадена резервация бъде направена и заплатена (с първоначална вноска или изцяло), тя е обвързваща и в сила влизат всички условия за промяна и анулация на резервацията. Всички конкретни условия за заплащане и анулация на резервация за хотелско настаняване се посочват в писмен вид към съответната заявкаl.
За всяка промяна на вече потвърдена резервация (вкл. и при анулация) се удържа минимална такса в размер на 20 €/ 40 лв.
Всяка анулация на конкретна резервация трябва да бъде направена в писмен вид в офиса, където е заплатена резервацията или чрез подаване на заявка за анулация на email: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.. Задължително условие е съобщаването на номера на резервацията.

Агенцията има право без съгласието на клиента, да анулира резервацията, като не носи отговорност пред клиента и не дължи обезщетения или неустойки, в случай че:
- клиентът не е извършил плащане или е нарушил сроковете за заплащане;
- ако не получи пълната сума за направената резервация до указания краен срок за окончателно плащане (при разсрочено плащане).

ЦЕНИ, СРОКОВЕ И НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ

Всички обявени цени в евро, се заплащат по курс 1 €=1,95583 лв.

Крайната цена на резервацията се отнася за избраните от Вас брой, видове стаи, посочения период на настаняване и като правило не включва местни такси. Тези такси се заплащат от клиентите на рецепцията на хотела. Пансионатът на хранене е посочен за всяка конкретна резервация. Там, където в цената има включена закуска, обяд или вечеря, е упоменато изрично.

При желание за настаняване в стая с три легла, туристите следва да имат предвид, че третото легло в повечето хотели и средства за настаняване представлява сгъваемо легло, разтегателен диван или походно легло /т.е. не е редовно легло/. Добавянето на допълнително легло намалява пространството в стаята и създава неудобство и за тримата туристи. Не се препоръчва настаняване на други туристи на допълнително легло, освен деца до 12 години.

Всички специални изисквания към хотела се потвърждават от хотела на място, при възможност. Ако тези допълнителни предпочитания изискват допълнително плащане, то следва да бъде направено на място, при настаняването.

За деца до определена възраст (обикновено до 12 г.) се прилагат специални отстъпки. За да ползвате тези отстъпки е необходимо при резервацията да посочите възрастта на детето към датата на напускане на хотела. В случай че информацията е некоректна, хотелът ще изиска от клиента заплащане на разликата до пълната стойност на резервацията.

Заплащането на цената за закупено хотелско настаняване може да се извърши еднократно или разсрочено - в брой, с карта (чрез ПОС Терминал), по банков път или чрез виртуален ПОС Терминал*.
Ако извършвате резервация в периода от 20 до 1 ден преди планираната дата на настаняване (при наличие на свободни места), не е възможно разсрочено плащане - следва да заплатите изцяло резервацията незабавно.
В случаите, когато резервацията е със статус "non-refundable" (неустойката винаги е 100% към момента на нейното потвърждение) и е необходимо незабавно плащане на пълната стойност на резервацията.
След извършено пълно плащане, се издава ваучер, който туристите задължително носят със себе си по време на пътуването и представят на рецепцията на хотела при настаняването!

НЕПРЕОДОЛИМА СИЛА, ФОРСМАЖОРНИ ИЛИ НЕЗАВИСЕЩИ ОТ НАС ОБСТОЯТЕЛСТВА

В случаи на възникване на извънредни обстоятелства, възпрепятстващи агенцията да изпълни заявените услуги в посочените срокове по независещи от агенцията причини, тя може да направи следните промени, които клиентът приема, че не представляват значителна промяна по резервацията:
- Да промени хотела, но само с хотел от същата или по-висока категория, при същите условия на настаняване и при същия пансионат; В тези случаи агенцията не носи отговорност пред клиента и не дължи обезщетение или неустойка.
Ако поради независеща от агенцията причини, направена резервация бъде анулирана, агенцията възстановява заплатената от клиента сума и не дължи допълнителни обезщетения за това.

ОБЩА ИНФОРМАЦИЯ ЗА ХОТЕЛИТЕ

Категорията на хотелите е определена според законодателните особености на съответната държава. Информацията за удобствата и услугите, които предлага всеки хотел, е осигурена от самите хотели към датата на включването им в електронния каталог или към датата на направената оферта и агенцията не носи отговорност при несъответстие с предварително обявената информация за тях.

Туристът следва да има предвид, че настаняването в хотелите като правило е след 14 ч. Освобождаването на стаите, след последната нощувка е до 11 ч. В случай че предвиждате да се настаните в избрания от Вас хотел късно вечерта (след 22 ч.), следва да се свържете с хотела и лично да предупредите на рецепцията. Всички обявени часове са в местно за дестинацията време.

Агенцията не носи отговорност:
-за проблеми, свързани с настаняване на домашни любимци, в случай че не са уточнени в писмен вид в хода на резервацията.
-за загуба на ценни вещи, пари и документи, оставени в стаята на хотела.
-за вреди, причинени от неизпълнение или неточно изпълнение на услугата, при непреодолима сила или събитие, което не може да се предвиди или избегне от страна на агенцията или нейните контрагенти при добросъвестно изпълнение на техните задължения.
-при неправилно подаване на имената от страна на клиента. Неправилното попълване на името може да доведе до отказ за настаняване.
-при неиздаване на виза, когато това се изисква. При представяне на редовни документи и отказ на виза на туриста, не се възстановяват внесените суми. При отказ на виза поради представяне на непълни, неточни и неверни документи, предишни провинения на туриста в съответната страна, неспазване на сроковете за представяне на документите, както и при неявяване на интервю в консулски служби, където това се изисква, услугата се анулира и се удържат предвидените неустойки.
-за действия на гранични и митнически служби, авиокомпании, автобусни и железопътни превозвачи и не обезщетява клиентите, независимо от това, че поради тези действия те са пропуснали част от услугата или дори цялата услуга.
-при нанесени щети на ползваните хотели, конкретният извършител или извършители поема/поемат материална отговорност за щетата, включително на място, когато това се изиска от потърпевшия. Агенцията не поема разходи по тази процедура и не дължи компенсации и обезщетения, при евентуална промяна на графика и съдържанието на заявените услуги, включително и на туристи, които не са отговорни за щетата, но ползват услугата съвместно с отговорното за щетата лице.
Агенцията не носи отговорност, не обезщетява и не компенсира туристите, които са се отказали от ползването на услугата или на част от нея. Агенцията не възмездява и не компенсира туристите за разходи извън заплатената услуга.
Агенцията не поема разходи, свързани с консумацията на храни и напитки извън заплатения пансионат, независимо дали те са поръчани или не от клиента.

ТРАНСФЕРИ КЪМ ХОТЕЛСКО НАСТАНЯВАНЕ

При направена хотелска резервация може да бъде добавен индивидуален или групов трансфер срещу допълнително заплащане.
Трансфери, които не са ползвани по вина на клиента, не подлежат на компенсация, стойността им не се възстановява и не се явяват основание за претенции от негова страна.

СПЕЦИАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ

Всички Ваши специални изисквания трябва да бъдат посочени в писмен вид заедно със заявката за резервация. Желание на туристите за настаняване в стаи със специфичен изглед - например море / езеро / парк / градина / басейн и др., или за настаняване в стая на конкретен етаж или в конкретна част от хотелския комплекс се гарантират единствено, ако за тях е изпратена ПИСМЕНА оферта или има публикувана цена на сайта www.reyma.bg, като се изисква потвърждение от туроператора и предварително заплащане от туриста. В противен случай туроператорът само информира съответния хотел за желанието на туриста, но не може да го гарантира!
В някои случаи, за да осъществим Вашите специални желания, е възможно да се наложи да заплатите допълнителна цена - предварително или на място, за което ще бъдетете уведомени в заявката за резервация.

РЕКЛАМАЦИИ

При неточно изпълнение на услугата, клиентът се задължава да уведоми незабавно агенцията. Всички параметри на услугата са посочени единствено във ваучера за настаняване, който всеки турист получава след направено пълно плащане по резервацията. Уведомяването при рекламация трябва да се направи в писмена или друга форма, включително чрез електронна поща или друго техническо средство, което дава възможност то да бъде възпроизведено.

Клиентът има право в 14-дневен срок след ползване на услугата да направи рекламация относно предоставената услуга в писмена форма в офиса, в който е заплатена резервацията или на email Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.. Клиентът има право на компенсация до размера на първата нощувка. За рекламации на услуги, избрани на място, агенцията не носи отговорност. Рекламациите се разглеждат в срок до 14 (четиринадесет) дни след получаването им.

В случай на възникване на съдебен спор, той се разрешава от Арбитражен съд - София.
За неуредени и други въпроси се прилагат разпоредбите на Закона за туризма, Търговския закон и останалото действащо законодателство на Република България.


ЗАСТРАХОВКА "ОТМЯНА НА ПЪТУВАНЕ"

Туроператорът предоставя възможност за сключване на допълнителна застраховка “Отмяна на пътуване” по чл. 80, ал. 1, т.14 от Закона за туризма. ТО РЕЙМА ТРАВЕЛ предлага Застраховка Отмяна на пътуване при ЗАД Армеец – България, ул. „Стефан Караджа“ № 2, гр. София – Общи условия
Застраховката „Отмяна на пътуване“ на ЗАД „Армеец“ е доброволна и е предназначена за лица, на които им предстои туристическо или бизнес пътуване на територията на България или чужбина. Сключва се срещу риска от отменено или пропуснато пътуване поради медицински или немедицински причини, независещи от волята на застрахования и непредвидими към момента на сключване на застраховката. Застрахователят възстановява на застрахованото лице разходи за самолетни билети, хотелски резервации и други туристически и бизнес услуги, извършени предварително, които не могат да бъдат възстановени при отмяна на пътуването. Застраховката може да бъде сключена в рамките на ограничен срок (според условията на застрахователя - обикновено до 5 календарни дни), считан от деня на направеното плащане (частично или пълно), което трябва да бъде удостоверено пред застрахователя със съответния документ /касов бон, фактура или платежно нареждане/. Общата застрахователна сума /която служи за основа за изчисляване на % при изчисляване на застраховката /е крайната цена на пътуването по договор/, независимо дали към момента на сключване на застраховката се плаща част или цялата цена на пътуването. Когато застрахованите лица са повече от едно, общата застрахователна сума е цената на пътуването за всички застраховани.
Застрахователната премия (цената на застраховката) зависи от застрахователната сума (=крайна цена по договор за туристически пакет) и дните от датата на сключване до края на пътуването и е съгласно тарифата за застраховка “Отмяна на пътуване” на ЗПАД Армеец. За повече информация вижте: https://brokers.armeec.bg/files/OU_otmyana_patuvane_2015.pdf


*УСЛОВИЯ ЗА ОНЛАЙН ПЛАЩАНЕ С КАРТА

Общи условия за хотелско настаняване в чужбина

Онлай плащане с карта е възможно през сайта на агенцията - www.reyma.bg или чрез изпращане на линк за онлайн плащане на посочен e-mail адрес. За извършване на онлайн плащане се изисква задължително въвеждане на резервационен номер. Ако нямате такъв, трябва да се свържете със служител на агенцията или да изпратите заявка за онлайн плащане по резервация на електронен адрес: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..
Видове приемани карти: MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Visa, Visa Electron, V PAY
Моля обърнете внимание, че Вашата V PAY или MasterCard Electronic карта ще се приеме само, ако е регистрирана за участие в схемите за онлайн автентикация Verified by Visa или MasterCard SecureCode.
(Политиката за опазване на личните данни, отнасяща се до услугата Verified by Visa, предоставяна от Обединена Българска Банка, вижте на: https://ebb.ubb.bg/ES/PrivacyPolicyVisa_bg.aspx)
(Политиката за опазване на личните данни, отнасяща се до услугата MasterCard SecureCode, предоставяна от Обединена Българска Банка, вижте на: https://ebb.ubb.bg/ES/PrivacyPolicy_bg.aspx)
Максималната сума за трансакция е 10 000 лева. Трансакционната валута при плащане с карта е BGN.
При необходимост от връщане на платени суми с карта онлайн на www.reyma.bg, това може да бъде направено ЕДИНСТВЕНО чрез кредитна трансакция по картата, с която е извършено плащането.


Информацията, публикувана на този сайт, е с рекламна цел и е възможно междувременно да са настъпили промени. Съгласно чл.82 от ЗТ за актуална се счита информацията, предоставена в офисите ни или при оторизираните агенти!
Рейма България е лицензиран туроператор с номер на лиценз РКК-01-6154 от 04.07.2008 г., има сключена застраховка "Отговорност на туроператора" към  ЗД "Евроинс“ АД, съгласно чл. 97 от ЗТ, с №  03700100001987, валидна до 03.07.2020, както и регистрация като 
администратор на лични данни в Комисията за Защита на Личните Данни под № 1063835 от 21.11.2008 г.

Адрес: гр.София 1421, ул. Лозенец 4, Тел.: +359 2 434 15 15, Тел./ Факс: +359 2 963 03 23, E-mail: info@reyma.bg

Newsletter

Условия
При абониране за нашия бюлетин, ще получавате актуални оферти и промоции за предлаганите от нас услуги.
02 434 15 15

Посетители:

В момента има 464  гости и няма потребители и в сайта

Този сайт използва "бисквитки" (cookies). Продължавайки да разглеждате нашия уеб сайт, Вие се съгласявате с тяхното използване. Научете повече за използването на "бисквитки" (cookies) на сайта reyma.bg: Политика за бисквитки.

  Приемам cookies "бисквитки" от този сайт.
EU Cookie Directive Information