ПОЧИВКА В ХОТЕЛ EUROPE *** - PARALIA KATERINI
Паралия Катерини - Олимпийска Ривиера - Пиерия - Гърция
Оферта за почивка на Олимпийската Ривиера със собствен транспорт
Местоположение
В Паралия Катерини, на 85 км от летище "Македония" и на 70 км от центъра на град Солун
Хотелът е реновиран през 2007 г. и се състои от четириетажна сграда, разположена на трета линия. Aвтобусна спирка - на 100 м от хотела
В хотела
ресторант а-ла-карт, безплатен Wi-Fi в общите части и стаите, интернет кът (безплатно)
В стаите
Общо 36 стаи: Двойни стаи (~ 24 кв.м): климатик, безплатен Wi-Fi интернет, сателитна телевизия, хладилник, сейф (безплатно), душ, сешоар, балкон.
Цени
Можете да проверите за места в други хотели на Олимпийска Ривиера в онлайн търсачката или да изпратите запитване за оферта.
ЦЕНИ ЗА EUROPE PARALIA KATERINI
на запитване
Инфо
Как да направя онлайн резервация?
✔ През Мулти-търсачка, която е заложена към дестинациите в Гърция (показва резултати в реално време за всички хотели в дестинацията, за които може да се направи онлайн резервация).
✔ През Мини-търсачка, която е заложена към страницата на хотелите (показва резултати в реално време за конкретния хотел).
Резултатите, получени от двата вида търсачки, са идентични и показват свободните стаи в реално време с динамични резултати, актуални към момента на конкретното търсене.
С изпращането на заявка за резервация, Вие правите заявка за закупуване на туристическа услуга. В отговор ще получите имейл съобщение с потвърждение на наличността и всички детайли, свързани със сроковете за плащане и за анулация.
Ето стъпките за осъществяване на онлайн резервация:
1 стъпка - Въвеждане на параметри
2 стъпка - Избор на оферта
3 стъпка - Потвърждение на избора
4 стъпка - Попълване на данни за резервация
5 стъпка - Плащане
Преминете към търсене:
- Хотели в Александруполи
- Хотели в Кавала
- Хотели в Солун и района
- Хотели на Атон, Халкидики
- Хотели на Йонийско крайбрежие
- Хотели на Касандра, Халкидики
- Хотели на Олимпийска Ривиера
- Хотели на Пелопонес
- Хотели на Ситония, Халкидики
- Хотели на Халкидики
- Хотели на остров Евия
- Хотели на остров Кефалония
- Хотели на остров Корфу
- Хотели на остров Лефкада
- Хотели на остров Тасос
Ако нямам кредитна карта, мога ли да резервирам онлайн?
Картово плащане се изисква единствено за резервации с етикет "Non Refundable". В останалите случи можете да платите в брой, по банка или с карта онлайн.
В процеса на изпращане на заявката за резервация не се изисква картово плащане. Преди да предприемете плащане, трябва да получите потвърждение на резервацията по имейл.
За всички оферти, за които срокът на плащане съвпада с датата на резервацията, се изисква незабавно плащане на 100% от цената веднага след получаване на имейл-потвърждение.
Защо не получавам резултат при онлайн търсене?
Някои от най-честите причини да не получавате резултат при търсене са:
❌ Причина №1: Свободните стаи за избрания период на престой в конкретен хотел са ИЗЧЕРПАНИ.
Решение: Изберете друга начална дата на настаняване или променете броя нощувки. Възможно е например да има свободна стая за 5 или за 6, но не и за 7 нощувки
❌ Причина №2: Търсенето е зададено за брой нощувки, по-малък от изисквания МИНИМУМ НОЩУВКИ (търсите за 3 нощувки, но хотелът изисква минимум 5)
Решение: Опитайте да промените зададения брой нощувки или потърсете за резултати в мулти-търсачката (в дестинацията)..
❌ Причина №3: Търсенето е за стая, с каквато конкретният хотел не разполага като КАПАЦИТЕТ (например: търсите стая за четирима, но хотелът разполага само с двойни и тройни стаи)
Решение: Потърсете в мулти-търсачката (в дестинацията), където ще получите резултати за всички хотели, които разполагат със стаи за търсения капацитет.
❌ Причина №4: Търсенето е за нощувки в период, попадащ извън СЕЗОННОТО РАБОТНО ВРЕМЕ НА КОНКРЕТНИЯ ХОТЕЛ.
Решение: Изберете друга дата на настаняване в конкретния хотел или потърсете за резултати в мулти-търсачката (в дестинацията).
❌ Причина №5: Хотелът не предлага търсеното ИЗХРАНВАНЕ (в мулти-търсачката в дестинация)
Решение: Изберете стойност само за едно от двете - или името на хотел или базата на изхранване. Ако предпочитанията Ви са за почивка в конкретен хотел, изберете го от падащото меню и системата да покаже всички възможни варианти на изхранване, които предлага.
❌ Причина №6: Хотелът или някои стаи в него не са видими при онлайн търсене (някои стаи, както и някои хотели изцяло не се показват при онлайн търсене, но може да се резервират ОФЛАЙН)
Решение: Изпратете запитване за оферта на: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. или се обадете на 02 434 1515.
Възможно ли е да разполагате със свободни стаи в хотел, за който НЕ се показва резултат в търсачката?
Ако не получавате резултат за конкретен хотел, опитайте да потвърсите в мулти-търсачката в дестинацията или изпратете запитване.
Какво означава Non refundable?
При заявка за резервация по оферта "Non Refundable", получавате имейл потвърждение с линк за моментално картово плащане. След направеното плащане, вече не са възможни никакви промени по резервацията (не може да бъде съкращаван или удължаван престоя, не могат да се сменят имена, не може да се променя вида на изхранването или типа на стаята). Всяка промяна по "Non refundable" резервации се счита за анулация и анулационната такса без изключения е в размер на 100% от крайната цена.
Тук можете да се запознаете с общите условия към застраховка "Отмяна на пътуване" на ЗАД Армеец.
Направих заявка, но не получавам отговор. Какво да направя?
Грешно въведен e-mail е една от най-честите причини за неполучаването на потвърждение. Моля проверете правилното изписване на Вашия e-mail преди да изпратите резервацията. Проверете и в „Спам папка“ на електронната си поща. Ако не получавате отговор в рамките на същия или следващия работен ден, е необходимо да се свържете с нас на телефон: +359 2 4341515 или e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..
Заявка за резервация се счита за потвърдена единствено след получаване на потвърждение с резервационен номер и направено плащане в срок.
Какви са начините на плащане?
В имейл-потвърждението на резервацията ще намерите всички условия по резервацията, включително и начините за плащане. Стандартно, ако до датата на настаняване има повече от 22 дни, можете да платите по един от следните начини: с карта онлайн, по банков път или в брой. Ако до датата на настаняване има по-малко от 22 дни е необходимо плащането да се направи картово плащане.
Важно: Незабавно плащане с карта онлайн е необходимо за всички оферти, за които датата за плащане съвпада с датата на заявката, включително за оферти "Non Refundable". За да се запознаете с условията за плащане към конкретната оферта, заредете формата за резервация от бутон "Изпрати заявка" в търсачката. Моля, не изпращайте заявка за резервация, ако не можете да спазите условието за бързо онлайн плащане с карта. Линк за картово плащане онлайн получавате в имейл-потвърждение на заявката за резервация.
При банков превод: Като основание за плащане при банков превод е необходимо да се посочи номерът на резервацията. Поради възможно забавяне до реалното постъпване на сумата по банковата сметка, изпратете копие/ снимка на платежно на имейл Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. не по-късно от 17:30 ч. на посочената като крайна дата за плащане в резервацията.
*Важно: Ако не сте съгласни с анулационните условия в имейл потвърждението, можете да не предприемате плащане, а да изпратите обратен мейл за отказ от заявката. Анулационните условия (срокове и такси) се посочват изрично и ясно в имейл потвърждението и не могат да бъдат променяни.
Как да съм сигурен, че плащането ми е получено?
Мога ли да анулирам направена заявка за резервация?
Стандартно, анулационният срок е до 21 дни преди настаняването. Изключение са резервации по промоции и специални оферти, оферти "Non Refundable", както и за някои конкретни хотели изцяло, за които анулационният срок е различен и това е ясно посочено в потвърждението на резервацията.
При анулация до посочения анулационен срок платеният депозит се възстановява до 7 работни дни с удръжка на еднократна такса за обработка в размер на 25 лв. за резервация. Анулационните такси и срокове са изрично и ясно посочени в имейл потвърждението на всяка резервация и не могат да бъдат променяни, независимо от причината за анулацията.
Препоръчваме да се запознаете с условията за сключване на застраховка "Отмяна на пътуване", която покрива риска от невъзможност да се ползва резервация за хотелско настаняване по непредвидими причини като болест или злополука. Застраховката се предлага от различни застрахователни компании. Тук можете да намерите общите условия на ЗАД Армеец.
Промени по резервации:
Всички заявки за промяна на резервация (включително анулация) се приемат единствено писмено. Необходимо е да се изпрати съобщение със свободен текст на имейл Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., като е задължително да се посочи номерът на резервацията. Всяка заявка за промяна (например: смяна на периода на престой, смяна на име на турист или други) на вече потвърдена резервация се счита за анулация и се прилагат посочените в потвърждението анулационни условия.
Kога ще получа ваучера за настаняване?
Kога мога да се настаня в хотела?
Какъв е размерът на туристическата такса в Гърция?
Туристическата такса за нощувки в периода от март до октомври е:
За нощувки апартаменти и за хотели с 1 или 2 звезди: 1,50 €; За хотели с 3 звезди: 3 €; За хотели с 4 звезди: 7 € на стая за нощувка; За хотели с 5 звезди: 10 €;
Туристическата такса за нощувки в периода от ноември до февруари е:
За нощувки апартаменти и за хотели 1 или 2 звезди: 0,50 €; За хотели 3 звезди: 1,5 €; За хотели 4 звезди: 3 €; За хотели 5 звезди: 4 €.
✔ Цената на туристическата такса/ stayover tax е обявена, съгласно гръцкото законодателство, за нощувка, за стая (не на човек). Цената е в зависимост от периода на престой и категорията на мястото на настаняване. Туристическата такса не е включена в цената на резервацията. Заплаща се на рецепция в деня на настаняването в местна валута.
Включена ли е застраховка към резервацията?
- Застраховка "Отмяна на пътуване" (възстановява платени суми във връзка с туристическо или бизнес пътуване, които в случай на отмяна или съкращаване на пътуването, не подлежат на връщане от доставчика на съответната туристическа услуга). За да покрие риска за целия период (от резервацията до напускането на мястото за настаняване) е необходимо застраховката да се сключи не по-късно от 5 дни след датата на потвърждение на резервацията;
- Застраховка "Помощ при пътуване в чужбина" (осигурява медицински асистанс в случай на злополука или заболяване по време на пътуване в чужбина). Тази застраховка може да се сключи и в деня на заминаването. За повече информация, изпратете запитване или се свържете с личния си застраховател.