ПОЧИВКА В ХОТЕЛ ALEXANDROS PALACE ***** - OURANOUPOLIS
Уранополис - Атон - Халкидики - Северна Гърция
Оферта за почивка на Халкидики със собствен транспорт
Местоположение на Alexandros Palace
Хотел Alexandros Palace Hotel е в близост до селището Трипити, на 5 км от Уранопули. Простира се на 60 000 кв м. сред красива територия с пясъчен плаж. Хотелът съчетава модерна и традиционна архитектура. Прекрасната сграда, построена на 4 нива чудесно хармонира с басейна и изгледа към Егейско море. Плажът е на 150 м. Шатъл бус курсира от хотела до гр. Урануполи и обратно (всеки ден през високия сезон). Автобусна спирка на 150 м от хотела.
В хотел Alexandros Palace
Хотел Alexandros Palace разполага с 2 басейна с прясна вода, 2 детски басейна с прясна вода, закрит отопляем с хидромасаж в SPA-центъра, 2 ресторанта, таверна, 4 бара, конферентна зала, игрище, мини маркет, басейн, сейф, рум сервиз, обменно бюро, интернет, доктор (на повикване), подземен тунел на плажа, детска площадка и мини-клуб, паркинг, безплатен Wi-Fi достъп до интернет в лобито; 2 тенис корта с изкуствено покритие и ракети срещу заплащане.
Splash - Аквапарк за деца (до 50 кг): Включва един басейн с прясна вода 225кв.м с 3 пързалки. 2 по-малки басейна. Waterpark & Splash Park работи всеки ден 10:00-14:00 и 16:00-18:00. Минималната възраст на деца за ползване на Aquatower е 8 години.
В стаите на Alexandros Palace
Хотел Alexandros Palace се състои от 12 корпуса - 3 триетажни и 9 двуетажни сгради с обща площ от 7000 кв.м.: 243 стаи: Singles PV/GV (~20-23 кв.м), Doubles GV/PV (~27 кв.м), Junior Suites SV/GV (~40 кв.м), Junior Suites 1-Bedroom SV (~40 кв.м), Suites SSV/SV (~50 кв.м), Suites Family 2-Bedrooms SV (~60 кв.м): климатик, сателитна телевизия, телевизор с плосък екран, безплатен Wi-Fi интернет, мини хладилник / минибар (при поискване, доплащане), сейф, вана / душ, сешоар, комплект за баня, комплект за съоръжения за приготвяне на кафе / чай, електронни брави, балкон / тераса. Бебешко креватче е безплатно.
Задължителен дрес код в ресторанта по време на закуска, обяд или вечеря - не се допускат бански костюми и чехли.
Капацитет на стаите:
Single Room Garden View - макс. 1 Standard Room Garden View на запитване Standard Room Pool View - макс. 2+1 Superior Room Garden View - макс. 2+1 Superior Family Room Sea View - макс. 4+1 Junior Suite Sea View - макс. 2+2 One Bedroom Family Suite Sea View - макс. 4+1 Standard Family Room Garden View - макс. 2+2 Standard Family Room Sea View - макс. 2+2
Търсачката показва резултати онлайн, само ако за търсения период има налични стаи.
Цените са обявени за стая и включват: нощувките в избрания период на престой и изхранване, само ако е изрично посочено - BB, HB, FB, AI или UAI*! Цените НЕ включват: транспорт, застраховки и туристическа такса, която се заплаща задължително на рецепцията на всеки хотел (за периода от април до октомври вкл.: за хотели 2* - 2 € на стая на нощувка; за хотели 3* - 5 € на стая на нощувка; за хотели 4* - 10 € на стая на нощувка; за хотели 5* - 15 € на стая на нощувка).
*Легенда (изхранване): RR или RO (Room Rate/ Room only) = БЕЗ изхранване (само нощувки). BB = със закуска, HB = със закуска и вечеря, FB = със закуска, обяд и вечеря, AI = на Ол Инклузив, UAI = на Ултра Ол Инклузив
Можете да запазите стая в хотел в Гърция онлайн през търсачката на сайта, която показва актуални динамични оферти за свободните стаи с крайна цена за избран период. Някои наличности може да не се отразяват синхронно в търсачката (например, при настъпващи промени по резервации - анулации, промяна на периода на престой). Можете да изпратите запитване и по имейл: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..
Стъпки за осъществяване на онлайн резервация:
Стъпка 1 - Избор на хотел или дестинация
Въведете желаната дата на настаняване. Изберете брой нощувки и брой възрастни и деца към всяка стая. Ако в резервацията има деца, посочете внимателно тяхната възраст (изисква се да посочите навършените години към датата на напускане на хотела). Кликнете на бутона за търсене.
Стъпка 2 - Разглеждане на оферти
Разгледайте и изберете от получените резултати с крайна цена като маркирате на съответния ред оферта.
Стъпка 3 - Изпращане на заявка за резервация
Натиснете бутон "Резервирай", за да заредите формата за изпращане и се запознайте с условията за плащане. Попълнете имената на латиница и задължително посочете правилен имейл за обратна връзка. Изпратете заявката.
Условия на офертата
Ако заявката може да бъде потвърдена, получавате имейл потвърждение с условия на офертата и резервационен номер като основание за плащане. Плащате в брой, по банков път, с карта онлайн.
Mога ли да резервирам онлайн, ако нямам кредитна карта?
Да, в процеса на изпращане на заявката за резервация не се изисква картово плащане*. Плащане се извършва след получаване на имейл-потвърждение с резервационен номер, като възможните начини са: по банков път, с карта онлайн или в брой.
*Изключения: Незабавно картово плащане се изисква: ✔ по всички оферти, обозначени с етикет "Non Refundable"; ✔ по всички оферти, за които датата за плащане съвпада с датата на резервацията (това например за заявки за резервации с дата на настаняване, до която остават по-малко от 20 дни).
Защо не получавам резултат при онлайн търсене?
Някои от най-честите причини да не се получават резултати при търсене са:
❌ Причина №1: Няма свободни стаи - ИЗЧЕРПАН КАПАЦИТЕТ. Решение: Променете датата на настаняване и/или броя нощувки. Възможно е да има свободна стая за 5 или за 6, но не и за 7 нощувки. Решение: Потърсете други хотели от същата категория втърсачката на дестинацията - ще получите оферти за други хотели в същия район, които разполагат със стаи за търсения период.
❌ Причина №2: Хотелът има изискване за МИНИМАЛЕН БРОЙ НОЩУВКИ (например търсите за 3 нощувки, но хотелът изисква минимум 5) Решение: Промените търсения брой нощувки; Решение:Полвайте търсачката на дестинацията- ще получите оферти за други хотели в същия район, които разполагат със стаи за търсения брой нощувки.
❌ Причина №3: Хотелът не разполага със стаи с търсения КАПАЦИТЕТ (например: търсите стая за четири човека, но хотелът разполага само с двойни и тройни стаи) Решение: Полвайте търсачката на дестинацията - ще получите оферти за хотели, които предлагат стаи с търсения капацитет.
❌ Причина №4: Зададеният период на престой попада извън СЕЗОННОТО РАБОТНО ВРЕМЕ НА ХОТЕЛА. Решение:Променете датата на настаняване и/или броя нощувки. Решение: Потърсете други хотели втърсачката на дестинацията - ще получите оферти за хотели, които приемат гости в търсения период.
❌ Причина №5: Хотелът не предлага търсеното ИЗХРАНВАНЕ Решение: Ако търсите конкретен хотел през търсачката на дестинацията, не избирайте базата на изхранване (оставете заложената стойност "Всички"). Системата да покаже оферти за всички варианти на изхранване, които избраният хотел предлага.
❌ Причина №6: За някои хотели или за определни типове стаи в някои хотели е възможна единствено ОФЛАЙН РЕЗЕРВАЦИЯ Решение: За да получите оферта, изпратете запитване за оферта на Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. или се обадете в работно време на 02 434 1515.
Възможно ли е търсачката да не показва наличност, а да има свободни стаи?
Да, в някои случаи това е възможно. - Освободени стаи при анулации или промени по резервации не се отразяват винаги синхронно в търсачката. - Някои хотели от каталога "Хотели в Гърция" не могат да се резервират онлайн през търсачката, по технически причини.
Изпратете запитване, ако не получавате резултати или потърсете за наличност в други хотели от същата дестинация в Гърция ТУК.
Какво означава Non refundable?
"Non refundable" са директни промоционални оферти от хотелите, за които се изисква пълно плащане. Резервации по оферти Non Refundable не могат да бъдат анулирани, прилага се 100% анулационна такса.
Как се резервира стая с етикет "Non Refundable"
След изпращане на заявка за резервация на оферта "Non Refundable", получавате имейл потвърждение с линк за картово плащане. Важно: След направено плащане по оферта "Non Refundable", не е възможно да се правят никакви промени по резервацията - не може да се сменят имена, не може да се променя вида на изхранване или типа на стаята. При съкращаване на престоя или отказ от резервацията се прилага анулационна такса, която без изключение е в размер на 100% от крайната цена.
За да се покрие риска от евентуална невъзможност за ползване на почивката, е препоръчително да се сключи застраховка "Отмяна на пътуване" (по здравословни или други основателни причини по условия на застрахователя). Този вид застраховка се предлага от различни застрахователни компании като цената зависи от възрастта на пътуващите и времевия интервал между датата на сключване и датата на настаняване. Тук можете да се запознаете с общите условия към застраховка "Отмяна на пътуване" на ЗД Армеец.
Направих заявка, но не получавам отговор. Какво да направя?
Заявките за резервация се обработват от оператор в рамките на работното време (09:30 ч.-17:30 ч.).
Грешно въведен e-mail е една от най-честите причини за неполучаването на потвърждение. Проверете правилното изписване на Вашия e-mail преди да изпратите резервацията. Проверявайте и в „Спам папка“-та на електронната си поща. Ако не получавате отговор в рамките на същия или следващия работен ден, е необходимо да се свържете с нас на телефон: +359 2 4341515 или e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..
Заявка за резервация се счита за потвърдена единствено след получаване на потвърждение с резервационен номер и плащане, направено в срок.
Какви са условията и начините на плащане?
Конкретните условия са посочени във формата за резервация, която се зарежда след като направите търсене и маркирате оферта (от бутон "Изпрати заявка"). Условията за плащане също са посочени и в имейл-потвърждението на всяка резервация
Стандартните условия за плащане са:
Депозит 10% от крайната цена – до 24 часа след резервация Доплащане до 100% от крайната цена - до 21 дни преди датата на настаняване
Начините за плащане при онлайн заявка за резервация са:
Стандартно, ако до датата на настаняване има повече от 22 дни: с карта онлайн, по банков път или в брой. Стандартно, ако до датата на настаняване остават по-малко от 22 дни: с карта онлайн.
Важно: Незабавно плащане с карта онлайн е задължително при резервация по оферта, за която посоченият срок за плащане съвпада с деня на подаване на заявката - в това число са и офертите етикет "Non Refundable". Линк за картово плащане онлайн ще получите в имейл-потвърждението на заявката.
При банков превод: Като основание за плащане при банков превод е необходимо да се посочи номер на резервация. Поради възможно забавяне до реалното постъпване на сумата по банковата сметка, изпратете копие/ снимка на платежно на имейл Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. не по-късно от 17:30 ч. на посочената като крайна дата за плащане в резервацията.
Ако не е възможно да спазите посочения срок за плащане или не можете да извършите картово плащане (когато това се изисква), моля не изпращайте онлайн заявка за резервация.
Как да съм сигурен, че плащането ми е получено?
На посочения във Вашата заявка имейл получавате потвърждение за всяко регистрирано плащане по резервацията. Обикновено това става в рамките на работния ден или на работния ден, следващ направеното плащане.
Мога ли да анулирам направена заявка за резервация?
Стандартно, анулационният срок е до 21 дни преди настаняването. Изключение са резервации по промоции и специални оферти, оферти "Non Refundable", както и за някои конкретни хотели изцяло, за които анулационният срок е различен и това е ясно посочено в потвърждението на резервацията.
При анулация до посочения анулационен срок платеният депозит се възстановява до 7 работни дни с удръжка на еднократна такса за обработка в размер на 20 €/ 39.11 лв за резервация. Анулационните такси и срокове са изрично и ясно посочени в имейл потвърждението на всяка резервация и не могат да бъдат променяни, независимо от причината за анулацията.
Препоръчваме да се запознаете с условията за сключване на застраховка "Отмяна на пътуване", която покрива риска от невъзможност да се ползва резервация за хотелско настаняване по непредвидими причини като болест или злополука. Застраховката се предлага от различни застрахователни компании. Тук можете да намерите общите условия на ЗАД Армеец.
Промени по резервации:
Всички заявки за промяна на резервация (включително анулация) се приемат единствено писмено. Необходимо е да се изпрати съобщение със свободен текст на имейл Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., като е задължително да се посочи номерът на резервацията. Всяка заявка за промяна на някой от параметрите в резервацията (например: смяна на периода на престой, смяна на типа на стаята и други), направена по промоция за ранни записвания или по специална оферта с намаление, се счита за заявка за анулация и се прилагат посочените в потвърждението анулационни условия.
Kога ще получа ваучера за настаняване?
Ваучер за настаняване се издава и изпраща на посочения във Вашата заявка имейл след регистриране на плащане, покриващо 100% от крайната цена на резервацията.
Kога мога да се настаня в хотела?
Стандартно настаняването в хотелите е след 15:00 ч., а освобождаването на стаите е до 12:00 ч. Ако хотелът разполага с по-рано освободена и почистена стая, е възможно да предложи и по-ранно настаняване.
Какъв е размерът на туристическата такса в Гърция?
*Считано от 01.01.2025 г., за периода от месец Април до месец Октомври (включително), сити таксite / климатичниte такси, които се заплащат ЗАДЪЛЖИТЕЛНО от туристите на рецепцията на хотела при настаняването, са следните: -при настаняване в хотел 2* - 2,00 евро на стая на нощувка; -при настаняване в хотел 3* - 5,00 евро на стая на нощувка; -при настаняване в хотел 4* - 10,00 евро на стая на нощувка; -при настаняване в хотел 5* - 15,00 евро на стая на нощувка;
✔ Цената на туристическата такса/ stayover tax е обявена, съгласно гръцкото законодателство, на нощ и на стая (не на човек). Цената е в зависимост от периода на престой и категорията на мястото на настаняване. Туристическата такса не е включена в цената на резервацията. Заплаща се на рецепция в деня на настаняването в местна валута.
Включена ли е застраховка към резервацията?
Не, в цената на хотелското настаняване НЕ са включени застраховки. Следните застраховки са препоръчителни при пътуване:
- Застраховка "Отмяна на пътуване" (възстановява платени суми във връзка с туристическо или бизнес пътуване, които в случай на отмяна или съкращаване на пътуването, не подлежат на връщане от доставчика на съответната туристическа услуга). За да покрие риска за целия период (от резервацията до напускането на мястото за настаняване) е необходимо застраховката да се сключи не по-късно от 5 дни след датата на потвърждение на резервацията;
- Застраховка "Помощ при пътуване в чужбина" (осигурява медицински асистанс в случай на злополука или заболяване по време на пътуване в чужбина). Тази застраховка може да се сключи и в деня на заминаването. За повече информация, изпратете запитване или се свържете с личния си застраховател.