Оферти за почивка със собствен транспорт на Касандра, Ситония и Атон

Карта | Често задавани въпроси | Запитване

✔Актуални цени онлайн ✔Наличности в реално време
✔Промоции и намаления ✔Бърза онлайн резервация
✔Оферти за почивка на Халкидики на Ол Инклузив

 

КАМПАНИЯ ЧЕРЕН ПЕТЪК 2024 - ВИЖ ХОТЕЛИТЕ >>

 

ХОТЕЛИ НА ХАЛКИДИКИ ЛЯТО 2025

✔ Калкулирай крайна цена ✔ Провери за свободни стаи в реално време

 

Цените в търсачката са крайни, за стая и включват: посочения избран брой нощувки. Изхранване е включено, само ако в офертата е изрично посочено:
BB - Bed&Breakfast (закуска);
HB - HalfBoard (закуска и вечеря);
FB - FullBoard (закуска, обяд и вечеря);
AI - All Inclusive (Ол Инклузив);
UAI - Ultra All Inclusive (Ултра Ол Инклузив);
RR/ RO - Room Rate/ Room Only (само настаняване/ без изхранване);

Цената не включва: транспорт, туристическа такса и застраховки.

Цените в евро се заплащат в лева по фиксирания курс 1 €=1,95583 лв.
Начини на плащане: в брой, по банка или с карта онлайн.

*Tуристическа такса

Размерът на таксата се определя от законодателството на Гърция. Заплаща се задължително на рецепция
за хотели с 3 звезди: 3 €  на стая на нощ;
за хотели с 4 звезди: 7 € на стая на нощ;
за хотели с 5 звезди: 10 € на стая на нощ;
за апартаменти и хотели с 1 или с 2 звезди: 1,50 € на стая на нощ;

*Застраховки 

Няма задължителни застраховки за пътуване до Гърция. Препоръчителна е застраховката "Помощ при пътуване в чужбина" - за покриване на разходи при евентуална нужда от спешна медицинска помощ по време на престоя.

 

Имате въпрос? Задайте го ТУК.

 

Как да резервирам

1. Задай търсене и виж актуалните оферти за хотелите в дестинацията, подредени от най-ниска към най-висока цена
2. Избери/ маркирай оферта и натисни бутона "Изпрати заявка", който зарежда формата за резервация
3. Запознай се със сроковете за плащане и изпрати заявка
4. Плати с карта, по банков път или в брой след получаване на имейл потвърждение с резервационен номер.

 

Полуостров Халкидики в Северна Гърция е с 500-километрова ивица живописни плажове. Разклонява се на три "ръкава" - Касандра, Ситония и Атон. На КАСАНДРА са разположени най-много хотели на плажа и едни от най-търсените хотели на Халкидики на Ол Инклузив. СИТОНИЯ е средният ръкав на полуострова, по крайбрежието на който се редуват рибарски селца, живописни малки кейове и прекрасни плажове. Тук ще откриете повече семейни хотели, вили или къщи за гости, но и някои от най-луксозните бутикови хотели на Халкидики 5 звезди. АТОН е най-източният, трети "ръкав" на Халкидики. Хотелите на Атон са разположени в най-северната част, преди зоната на Атонските манастири, по пясъчното крайбрежие около град Уранополис.

 

Гърция е една от най-предпочитаните дестинации за почивки и екскурзии за туристи от цял свят. ПОЛУОСТРОВ ХАЛКИДИКИ със своята 500-километрова ивица с живописни плажове, разположена само на 350 км. от България в най-северните части на Егейско море предлага перфектните условия за почивка на море. Полуостровът се разклонява на три "ръкава": Касандра, Ситония и Атон. Кой ръкав е най-хубав  - зависи от търсенето:

Касандра - Халкидики

Касандра е най-западният ръкав на Халкидики, разположен веднага след Солунския залив. Обърнат е на юг към Егейско море, на запад - към Солунския залив и на изток - към Торонийския залив. Касандра е богата на пясъчни плажове и красиви борови гори, които стигат на места до морския бряг. Тук ще намерите от семпли къщи за гости до луксозни петзвездни хотели на Ол Инклузив. На Касандра са разположени и по-оживените курорти на Халкидики, предлагащи добри условия за по-активен отдих с много възможности за забавление.

Хотели на Халкидики, Касандра: Ханиоти, Калитеа, Неа Каликратия, Неа Потидеа, Неа Муданя, Полихроно, Сивири, Фурка, Пефкохори, Палиури, Криопиги, Гърция

Ситония - Халкидики

Ситония - средният ръкав на полуостров Халкидики, е с характерна спокойна, тиха атмосфера и красива девствена природа. Бреговата ивица е поредица от рибарски селца и живописни малки заливи. Тук ще откриете повече диви плажове и повече семейни хотели. На Ситония са разположени и едни от най-луксозните и дизайнерски обзаведени плажни хотели на Халкидики. За любителите на по-активната почивка, Неа Мармара комбинира традиционното гръцко гостоприемство и възможности за дневни и вечерни забавления. Ситония е предпочитано място и за любителите на разходките сред природа и къмпингуването.

Хотели на Халкидики, Ситония: Неа Мармара, плаж Парадисос, Сарти, Торони, Вурвуру, Никити, Метаморфоси, Геракини, Агиос Николаос, Гърция

Атон - Халкидики
 
Атон е живописният източен полуостров на Халкидики, център на Православната религия и независим район на Гърция. Манастирите в южната му част са обградени от гори с вечнозелени дървета. Морските курорти са разположени в самото начало на ръкава. Тук ще откриете добра селекция от хотели на пясъчен плаж с живописни гледки и кристална морска вода.

Хотели на Халкидики, Атон: Уранополи, Неа Рода, Йерисо, Гърция

 

 

 

Карта на Халкидики

 

 

Често задавани въпроси

Как да направя резервация за хотел в Гърция?

✔ Онлайн: от търсачка-в-дестинация - ще я откриете в страницата на всяка дестинация в Гърция (*показва серия от резултати в реално време за свободни стаи в различни хотели в един и същ район/дестинация в Гърция; *предоставя възможност за сравнение на цени на хотели, разположени в един и същи район).
✔ Онлайн: от търсачка-в-хотел - ще я откриете на страницата на по-голяма част от хотелите в електронния каталог за Гърция (показва резултати за свободни стаи в реално време за конкретно търсен хотел).
✔ Офлайн - на имейл Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. (*не всички хотели могат да се резервират през онлайн търсачка по техночески причини; *резервация за тези хотели можете да направите чрез изпращане запитване за оферта по имейл като е необходимо да посочите параметрите на търсенето)

Резултатите при онлайн търсене (от търсачката-по-дестинация и от търсачката-по-хотел са идентични) показват свободни стаи в реално време с динамични резултати, актуални към момента на конкретното търсене. 

При натискане на бутон "Изпрати заявка", се отваря прозорец с и формация, в която са посочени условията за плащане. С изпращането на заявка за резервация, Вие правите ангажирана заявка за закупуване на туристическа услуга. В отговор ще получите имейл потвърждение с всички детайли.

Ето стъпките за осъществяване на онлайн резервация:

1 стъпка - Въвеждане на параметри

Въведете желаната дата на настаняване. Изберете брой нощувки и брой възрастни и деца към всяка стая. Ако в резервацията има деца, посочете внимателно тяхната възраст (изисква се да посочите навършените години към датата на напускане на хотела). Кликнете на бутона за търсене.

2 стъпка - Избор на оферта

Разгледайте и изберете от получените резултати с крайна цена като маркирате на съответния ред оферта.

3 стъпка - Потвърждение на избора

Натиснете бутон "Изпрати заявка", за да заредите формата за резервация и се запознайте с условията за плащане.

4 стъпка - Попълване на данни за резервация

Попълнете формата - въведете имената на гостите на латиница и имейл за обратна връзка. Изпратете заявката.

5 стъпка - Плащане

След като получите имейл потвърждение* с резервационен номер, е необходимо да направите депозитно плащане по един от следните начини: в брой, по банков път, с карта онлайн (задължителен за оферти "Non Refundable").

 

Преминете към търсене:

Ако нямам кредитна карта, мога ли да резервирам онлайн?

 
В процеса на изпращане на заявката за резервация не се изисква картово плащане. Необходимо е да получите имейл потвърждение на резервацията с резервационен номер, който се посочва като основание за плащане (с карта, по банка или в брой).

Картово плащане онлайн се изисква задължително само за резервации по оферти с етикет "Non Refundable".

За всички оферти, за които датата за плащане съвпада с деня на изпращане на резервацията, се изисква незабавно плащане на 100% от цената веднага след получаване на имейл-потвърждение. Това например за заявки за резервации за дата на настаняване, до която остават по-малко от 20 дни.

Защо не получавам резултат при онлайн търсене?

 

Някои от най-честите причини да не получавате резултат при търсене са:

❌ Причина №1: Няма свободни стаи - ИЗЧЕРПАН КАПАЦИТЕТ.
Решение: Променете датата на настаняване и/или броя нощувки. Възможно е например да има свободна стая за 5 или за 6, но не и за 7 нощувки. 
Решение: Потърсете други хотели от същата категория в търсачката на дестинацията - ще получите резултати за всички хотели, които разполагат със стаи за търсения период.

❌ Причина №2: Хотелът има изискване за МИНИМАЛЕН БРОЙ НОЩУВКИ (например търсите за 3 нощувки, но хотелът изисква минимум 5)
Решение: Опитайте да промените зададения брой нощувки; 
Решение: Полвайте търсачката на дестинацията - ще получите резултати за всички хотели, които разполагат със стаи за търсения брой нощувки.

❌ Причина №3: Стаите имат различен от търсения МАКСИМАЛЕН КАПАЦИТЕТ (например: търсите стая за четирима, но хотелът разполага само с двойни и тройни стаи)
Решение: Полвайте търсачката на дестинацията - ще получите резултати за всички хотели, които разполагат със стаи с търсения капацитет.

❌ Причина №4: Периодът на търсене е извън СЕЗОННОТО РАБОТНО ВРЕМЕ НА ХОТЕЛА.
Решение: Променете датата на настаняване и/или броя нощувки.
Решение: Потърсете други хотели в търсачката на дестинацията - ще получите резултати за всички хотели, които разполагат със стаи за търсения период.

❌ Причина №5: Хотелът не предлага търсеното ИЗХРАНВАНЕ
Решение: Ако търсите определен хотел през търсачката на дестинацията, не избирайте базата на изхранване (оставете заложената стойност "Всички"). Системата да покаже всички варианти на изхранване, които конкретно избрания хотел предлага.

❌ Причина №6: За някои хотели или за определни типове стаи в някои хотели е възможна единствено ОФЛАЙН РЕЗЕРВАЦИЯ
Решение: За да получите оферта, изпратете запитване за оферта на Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. или се обадете в работно време на 02 434 1515.

Възможно ли е търсачката да не показва наличност, а да има свободни стаи?

Да, в някои случаи това е възможно. 
- Освободени стаи при анулации или промени по резервации не се отразяват винаги синхронно в търсачката. 
- Някои хотели от каталога "Хотели в Гърция" не могат да се резервират онлайн през търсачката, по технически причини. 

Изпратете запитване, ако търсите конкретен хотел и не получавате резултат. Можете също да потърсите за други хотели в търсачката на дестинацията.

Какво означава Non refundable?

Non refundable са оферти, за които хотелът изисква пълно плащане в момента на резервирането. При анулация на резервация, направена по оферта Non Refundable, никаква част от платения депозит не се възстановява. Препоръчително е да сключите застраховка "Отмяна на пътуване", която ще покрие риска от евентуална невъзможност за ползване на почивката по здравословни или други основателни причини, съгласно общите условия на застраховател.

При резервация по оферта "Non Refundable", получавате имейл потвърждение с линк за моментално картово плащане. След като плащането е направено, не са възможни никакви промени по резервацията (не може да се съкращава или удължава престоя, не може да се сменят имена, не може да се променя вида на изхранването или типа на стаята). Всяка промяна по "Non refundable" резервации се счита за анулация и анулационната такса - без изключение - е в размер на 100% от крайната цена.

Тук можете да се запознаете с общите условия към застраховка "Отмяна на пътуване" на ЗАД Армеец.

Направих заявка, но не получавам отговор. Какво да направя?

Заявките за резервация се обработват от оператор в рамките на работното време (09:30 ч.-17:30 ч.).

Грешно въведен e-mail е една от най-честите причини за неполучаването на потвърждение. Проверете правилното изписване на Вашия e-mail преди да изпратите резервацията. Проверявайте и в „Спам папка“ -та на електронната си поща. Ако не получавате отговор в рамките на същия или следващия работен ден, е необходимо да се свържете с нас на телефон: +359 2 4341515 или e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

Заявка за резервация се счита за потвърдена единствено след получаване на потвърждение с резервационен номер и направено плащане в срок.

Какви са условията и начините на плащане?

 

Условията за плащане се различни за различните хотел. Конкретните условия са посочени във формата за заявка за резервация, която се зарежда след като направите търсене и маркирате оферта (от бутон "Изпрати заявка").
Условията за плащане също са посочени и в имейл-потвърждението на всяка резервация

Стандартните условия за плащане са:

Депозит 10% от крайната цена – до 24 часа след резервация
Доплащане до 100% от крайната цена - до 21 дни преди датата на настаняване

Начините за плащане при онлайн заявка за резервация са:

Стандартно, ако до датата на настаняване има повече от 22 дни: с карта онлайн, по банков път или в брой.
Стандартно, ако до датата на настаняване остават по-малко от 22 дни: с карта онлайн.

Важно: Незабавно плащане с карта онлайн е задължително при резервация по оферта, за която посоченият срок за плащане съвпада с деня на подаване на заявката - в това число са и офертите етикет "Non Refundable". Линк за картово плащане онлайн ще получите в имейл-потвърждението на заявката.

При банков превод: Като основание за плащане при банков превод е необходимо да се посочи номерът на резервацията. Поради възможно забавяне до реалното постъпване на сумата по банковата сметка, изпратете копие/ снимка на платежно на имейл Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. не по-късно от 17:30 ч. на посочената като крайна дата за плащане в резервацията.

Ако не е възможно да спазите посочения срок за плащане или не можете да извършите картово плащане (когато това се изисква), моля не изпращайте онлайн заявка за резервация.

Как да съм сигурен, че плащането ми е получено?

На посочения във Вашата заявка имейл получавате потвърждение за всяко регистрирано плащане по резервацията. Обикновено това става в рамките на работния ден или на работния ден, следващ направеното плащане.

Мога ли да анулирам направена заявка за резервация?

 

Стандартно, анулационният срок е до 21 дни преди настаняването. Изключение са резервации по промоции и специални оферти, оферти "Non Refundable", както и за някои конкретни хотели изцяло, за които анулационният срок е различен и това е ясно посочено в потвърждението на резервацията. 

При анулация до посочения анулационен срок платеният депозит се възстановява до 7 работни дни с удръжка на еднократна такса за обработка в размер на 25 лв. за резервация. Анулационните такси и срокове са изрично и ясно посочени в имейл потвърждението на всяка резервация и не могат да бъдат променяни, независимо от причината за анулацията.

Препоръчваме да се запознаете с условията за сключване на застраховка "Отмяна на пътуване", която покрива риска от невъзможност да се ползва резервация за хотелско настаняване по непредвидими причини като болест или злополука. Застраховката се предлага от различни застрахователни компании. Тук можете да намерите общите условия на ЗАД Армеец.

 

Промени по резервации:

Всички заявки за промяна на резервация (включително анулация) се приемат единствено писмено. Необходимо е да се изпрати съобщение със свободен текст на имейл Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., като е задължително да се посочи номерът на резервацията. Всяка заявка за промяна на някой от параметрите в резервацията (например: смяна на периода на престой, смяна на типа на стаята и други), направена по промоция за ранни записвания или по специална оферта с намаление, се счита за заявка за анулация и се прилагат посочените в потвърждението анулационни условия. 

Kога ще получа ваучера за настаняване?

Ваучер за настаняване се издава и изпраща на посочения във Вашата заявка имейл след регистриране на плащане, покриващо 100% от крайната цена на резервацията.

Kога мога да се настаня в хотела?

Стандартно настаняването в хотелите е след 15:00 ч., а освобождаването на стаите е до 12:00 ч. Ако хотелът разполага с по-рано освободена и почистена стая, е възможно да предложи и по-ранно настаняване.

Какъв е размерът на туристическата такса в Гърция?

Туристическата такса за нощувки в периода от март до октомври е:
За нощувки апартаменти и за хотели с 1 или 2 звезди: 1,50 €; За хотели с 3 звезди: 3 €; За хотели с 4 звезди: 7 € на стая за нощувка; За хотели с 5 звезди: 10 €;

Туристическата такса за нощувки в периода от ноември до февруари е:
За нощувки апартаменти и за хотели 1 или 2 звезди: 0,50 €; За хотели 3 звезди: 1,5 €; За хотели 4 звезди: 3 €; За хотели 5 звезди: 4 €.

✔ Цената на туристическата такса/ stayover tax е обявена, съгласно гръцкото законодателство, на нощ и на стая (не на човек). Цената е в зависимост от периода на престой и категорията на мястото на настаняване. Туристическата такса не е включена в цената на резервацията. Заплаща се на рецепция в деня на настаняването в местна валута.

Включена ли е застраховка към резервацията?

Не, в цената на хотелското настаняване НЕ са включени застраховки. Следните застраховки са препоръчителни при пътуване:

- Застраховка "Отмяна на пътуване" (възстановява платени суми във връзка с туристическо или бизнес пътуване, които в случай на отмяна или съкращаване на пътуването, не подлежат на връщане от доставчика на съответната туристическа услуга). За да покрие риска за целия период (от резервацията до напускането на мястото за настаняване) е необходимо застраховката да се сключи не по-късно от 5 дни след датата на потвърждение на резервацията;

- Застраховка "Помощ при пътуване в чужбина" (осигурява медицински асистанс в случай на злополука или заболяване по време на пътуване в чужбина). Тази застраховка може да се сключи и в деня на заминаването. За повече информация, изпратете запитване или се свържете с личния си застраховател.

  

 

 

 

 

Задай въпрос

Запитване за хотел

 

Каталог хотели на Халкидики със собствен транспорт

КАСАНДРА

 

Абонирай се за нюзлетър

Контакти

гр. София, 1000
бул. "П. Евтимий" 36/2

Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

02 434 15 15