ПОЧИВКА В ХОТЕЛ ALIA PALACE ***** - ПЕФКОХОРИ, ХАЛКИДИКИ
Пефкохори - Касандра - Халкидики - Северна Гърция
Оферта за почивка на Халкидики със собствен транспорт
Местоположение на Alia Palace
Хотел Алиа Палас е разположен на 500 м. от курортно селище Пефкохори, на 90 км от Солун, в спокойна и тиха местност с красив панорамен изглед към морето и залива Касандра. Автобусна спирка - на 800 м от хотела. Шатъл бус до Пефкохори, до плажа и обратно - безплатно.
В хотел Alia Palace
Хотел Alia Palace разполага с рецепция, рум сервиз, външен басейн с шезлонги и чадъри, конферентни възможности за 70 - 150 човека, паркинг, фитнес център със сауна и джакузи, магазин, трансфер до плажа, интернет & бизнес център.
В стаите на Alia Palace
Общо 110 стаи: Standard Rooms (~24 кв.м), 30 Junior Suites Private Pool (~30 кв.м): индивидуален климатик, минибар (срещу доплащане), сейф, сателитна телевизия, телевизор с плосък екран, телефон, Wi-Fi интернет (безплатно), мраморна баня (вана), сешоар, набор за приготвяне на кафе и чай, балкон/тераса. Тенис кортове, игрище за плажен волейбол, тенис на маса, фитнес. Безплатен Wi-Fi интернет в стаите; сейф в стаите;
Капацитет на стаите:
Single Room Sea View - макс. 1 Standard Room Side Sea View - макс. 3 Superior Room Sea View - макс. 3 Promo Junior Suite with Private Pool - макс. 3 Junior Suite Private Pool - макс. 3 Deluxe Junior Suite Heated Private Pool - макс. 3 Executive Suite Two bedrooms Private pool - макс. 4
Търсачката показва цени, само ако за търсения период има налични стаи. Ако не откривате свободни стаи, можете да проверите за места в други хотели на Халкидики или да изпратите запитване за оферта.
Ранни резервации 2025: ✔-25% намаление за престой в периода 03/04/2025-28/10/2025. Условия за плащане: Депозит 50% от цената - 10% при резервация + 40% до 03.01.25; Доплащане до 100% - до 21 дни преди настаняването. Безплатна анулация до: 14 дни преди настаняването.
Цената е крайна, за стая и включва: посочения брой нощувки за избрания брой гости и изхранване (ако това е изрично посочено в офертата: BB, HB, FB, AI или UAI)*.
Цената не включва: транспорт, туристическа такса и застраховки.
Цените в евро се заплащат в лева по фиксирания курс 1 €=1,95583 лв. Начини на плащане: в брой, по банка или с карта онлайн.
*Типове изхранване / Легенда
BB - Bed&Breakfast (закуска); HB - HalfBoard (закуска и вечеря); FB - FullBoard (закуска, обяд и вечеря); AI - All Inclusive (Ол Инклузив); UAI - Ultra All Inclusive (Ултра Ол Инклузив); RR/ RO - Room Rate/ Room Only (само настаняване/ без изхранване);
*Tуристическа такса
Размерът на общинската такса се определя от законодателството на Гърция и се заплаща задължително на рецепция. За висок сезон (към 01.01.2024): за хотели с 3 звезди: 3 € на стая на нощ; за хотели с 4 звезди: 7 € на стая на нощ; за хотели с 5 звезди: 10 € на стая на нощ; за апартаменти и хотели с 1 или с 2 звезди: 1,50 € на стая на нощ;
*Застраховки
Няма задължителни застраховки за пътуване до Гърция. Препоръчителна е застраховка "Помощ при пътуване в чужбина".
✔ Търсачка-по-дестинация ще откриете заложена към дестинациите в Гърция (*показва резултати в реално време за свободни стаи за всички хотели в избраната дестинация в Гърция; *предоставя възможност за сравнение на цените на хотелите в Гърция, разположени в един и същи район). ✔ Търсачка-по-хотел ще откриете в страницата на конкретен хотел от каталога "Хотели в Гърция" (показва резултати за свободни стаи в реално време само за конкретно търсения хотел).
При търсене в дестинация, името на всеки хотел в резултатите, е линк към страницата му. Резултатите и в двата варианта търсачки са идентични и показват свободни стаи в реално време с динамични резултати, актуални към момента на конкретното търсене.
Независимо откъде ще направите онлайн резервация (от търсачката-по-дестинация или от търсачката-по-хотел), при натискане на бутон "Изпрати заявка", зареждате форма за попълване с детайлите на избраната оферта. С изпращането на заявка за резервация, Вие правите заявка за закупуване на туристическата услуга. В отговор, ще получите имейл съобщение с потвърждение на наличността и всички условия на резервацията (включително срокове за плащане и анулация).
Ето стъпките за осъществяване на онлайн резервация:
1 стъпка - Въвеждане на параметри
Въведете желаната дата на настаняване. Изберете брой нощувки и брой възрастни и деца към всяка стая. Ако в резервацията има деца, посочете внимателно тяхната възраст (изисква се да посочите навършените години към датата на напускане на хотела). Кликнете на бутона за търсене.
2 стъпка - Избор на оферта
Разгледайте и изберете от получените резултати с крайна цена като маркирате на съответния ред оферта.
3 стъпка - Потвърждение на избора
Натиснете бутон "Изпрати заявка", за да заредите формата за резервация и се запознайте с условията за плащане.
4 стъпка - Попълване на данни за резервация
Попълнете формата - въведете имената на гостите на латиница и имейл за обратна връзка. Изпратете заявката.
5 стъпка - Плащане
След като получите имейл потвърждение* с резервационен номер, е необходимо да направите депозитно плащане по един от следните начини: в брой, по банков път, с карта онлайн (задължителен за оферти "Non Refundable").
Ако нямам кредитна карта, мога ли да резервирам онлайн?
Задължително картово плащане се изисква единствено за резервации с етикет "Non Refundable". В останалите случаи можете да платите по избор: в брой, по банка или с карта онлайн.
В процеса на изпращане на заявката за резервация не се изисква картово плащане. Преди да предприемете плащане, трябва да получите потвърждение на резервацията по имейл.
За всички оферти, за които посочената дата за плащане съвпада с датата на резервацията (например резервацията е за дата на настаняване, до която остават по-малко от 20 дни), се изисква незабавно плащане на 100% от цената веднага след получаване на имейл-потвърждение.
Защо не получавам резултат при онлайн търсене?
Някои от най-честите причини да не получавате резултат при търсене са:
❌ Причина №1: Свободните стаи за избрания период на престой в конкретен хотел са ИЗЧЕРПАНИ. Решение: Изберете друга начална дата на настаняване или променете броя нощувки. Възможно е например да има свободна стая за 5 или за 6, но не и за 7 нощувки
❌ Причина №2: Търсенето е зададено за брой нощувки, по-малък от изисквания МИНИМУМ НОЩУВКИ (търсите за 3 нощувки, но хотелът изисква минимум 5) Решение: Опитайте да промените зададения брой нощувки или потърсете за резултати в мулти-търсачката (в дестинацията)..
❌ Причина №3: Търсенето е за стая, с каквато конкретният хотел не разполага като КАПАЦИТЕТ (например: търсите стая за четирима, но хотелът разполага само с двойни и тройни стаи) Решение: Потърсете в мулти-търсачката (в дестинацията), където ще получите резултати за всички хотели, които разполагат със стаи за търсения капацитет.
❌ Причина №4: Търсенето е за нощувки в период, попадащ извън СЕЗОННОТО РАБОТНО ВРЕМЕ НА КОНКРЕТНИЯ ХОТЕЛ. Решение: Изберете друга дата на настаняване в конкретния хотел или потърсете за резултати в мулти-търсачката (в дестинацията).
❌ Причина №5: Хотелът не предлага търсеното ИЗХРАНВАНЕ (в мулти-търсачката в дестинация) Решение: Изберете стойност само за едно от двете - или името на хотел или базата на изхранване. Ако предпочитанията Ви са за почивка в конкретен хотел, изберете го от падащото меню и системата да покаже всички възможни варианти на изхранване, които предлага.
❌ Причина №6: Хотелът или някои стаи в него не са видими при онлайн търсене (някои стаи, както и някои хотели изцяло не се показват при онлайн търсене, но може да се резервират ОФЛАЙН) Решение: Изпратете запитване за оферта на Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. или се обадете в работно време на 02 434 1515.
Възможно ли е търсачката да не показва наличност, а да има свободни стаи?
Да, в някои случаи това е възможно. Например, освободените стаи от анулирани или променени резервации не се отразяват синхронно в търсачката. Освен това някои хотели от каталога "Хотели в Гърция" не се отразяват при търсене онлайн, по технически причини.
Изпратете запитване, ако търсите конкретен хотел и не получавате резултат. Можете също да потърсите в мулти-търсачката за други хотели в дестинацията.
Какво означава Non refundable?
Non refundable са оферти, за които хотелът изисква пълно плащане в момента на резервирането. Важно е да знаете, че при анулация на резервация, направени по оферта Non Refundable, никаква част от платения депозит не се възстановява. Препоръчително е да сключите застраховка "Отмяна на пътуване", която покрива риска от евентуална невъзможност за ползване на почивката поради здравословни или други основателни причини, съгласно общите условия на застраховател.
При заявка за резервация по оферта "Non Refundable", получавате имейл потвърждение с линк за моментално картово плащане. След направеното плащане, вече не са възможни никакви промени по резервацията (не може да бъде съкращаван или удължаван престоя, не могат да се сменят имена, не може да се променя вида на изхранването или типа на стаята). Всяка промяна по "Non refundable" резервации се счита за анулация и анулационната такса без изключения е в размер на 100% от крайната цена.
Тук можете да се запознаете с общите условия към застраховка "Отмяна на пътуване" на ЗАД Армеец.
Направих заявка, но не получавам отговор. Какво да направя?
Заявките за резервация се обработват от оператор в рамките на работното време (09:30 ч.-17:30 ч.).
Грешно въведен e-mail е една от най-честите причини за неполучаването на потвърждение. Моля проверете правилното изписване на Вашия e-mail преди да изпратите резервацията. Проверете и в „Спам папка“ на електронната си поща. Ако не получавате отговор в рамките на същия или следващия работен ден, е необходимо да се свържете с нас на телефон: +359 2 4341515 или e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..
Заявка за резервация се счита за потвърдена единствено след получаване на потвърждение с резервационен номер и направено плащане в срок.
Какви са начините на плащане?
В имейл-потвърждението на резервацията ще намерите всички условия по резервацията, включително и начините за плащане. Стандартно, ако до датата на настаняване има повече от 22 дни, можете да платите по един от следните начини: с карта онлайн, по банков път или в брой. Ако до датата на настаняване има по-малко от 22 дни е необходимо плащането да се направи картово плащане.
Важно: Незабавно плащане с карта онлайн е необходимо за всички оферти, за които датата за плащане съвпада с датата на заявката, включително за оферти "Non Refundable". За да се запознаете с условията за плащане към конкретната оферта, заредете формата за резервация от бутон "Изпрати заявка" в търсачката. Моля, не изпращайте заявка за резервация, ако не можете да спазите условието за бързо онлайн плащане с карта. Линк за картово плащане онлайн получавате в имейл-потвърждение на заявката за резервация.
При банков превод: Като основание за плащане при банков превод е необходимо да се посочи номерът на резервацията. Поради възможно забавяне до реалното постъпване на сумата по банковата сметка, изпратете копие/ снимка на платежно на имейл Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. не по-късно от 17:30 ч. на посочената като крайна дата за плащане в резервацията.
*Важно: Ако не сте съгласни с анулационните условия в имейл потвърждението, можете да не предприемате плащане, а да изпратите обратен мейл за отказ от заявката. Анулационните условия (срокове и такси) се посочват изрично и ясно в имейл потвърждението и не могат да бъдат променяни.
Как да съм сигурен, че плащането ми е получено?
На посочения във Вашата заявка имейл получавате потвърждение за всяко регистрирано плащане по резервацията. Обикновено това става в рамките на работния ден или на работния ден, следващ направеното плащане.
Мога ли да анулирам направена заявка за резервация?
Стандартно, анулационният срок е до 21 дни преди настаняването. Изключение са резервации по промоции и специални оферти, оферти "Non Refundable", както и за някои конкретни хотели изцяло, за които анулационният срок е различен и това е ясно посочено в потвърждението на резервацията.
При анулация до посочения анулационен срок платеният депозит се възстановява до 7 работни дни с удръжка на еднократна такса за обработка в размер на 25 лв. за резервация. Анулационните такси и срокове са изрично и ясно посочени в имейл потвърждението на всяка резервация и не могат да бъдат променяни, независимо от причината за анулацията.
Препоръчваме да се запознаете с условията за сключване на застраховка "Отмяна на пътуване", която покрива риска от невъзможност да се ползва резервация за хотелско настаняване по непредвидими причини като болест или злополука. Застраховката се предлага от различни застрахователни компании. Тук можете да намерите общите условия на ЗАД Армеец.
Промени по резервации:
Всички заявки за промяна на резервация (включително анулация) се приемат единствено писмено. Необходимо е да се изпрати съобщение със свободен текст на имейл Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., като е задължително да се посочи номерът на резервацията. Всяка заявка за промяна на някой от параметрите в резервацията (например: смяна на периода на престой, смяна на типа на стаята и други), направена по промоция за ранни записвания или по специална оферта с намаление, се счита за заявка за анулация и се прилагат посочените в потвърждението анулационни условия.
Kога ще получа ваучера за настаняване?
Ваучер за настаняване се издава и изпраща на посочения във Вашата заявка имейл след регистриране на плащане, покриващо 100% от крайната цена на резервацията.
Kога мога да се настаня в хотела?
Стандартно настаняването в хотелите е след 15:00 ч., а освобождаването на стаите е до 12:00 ч. Ако хотелът разполага с по-рано освободена и почистена стая, е възможно да предложи и по-ранно настаняване.
Какъв е размерът на туристическата такса в Гърция?
Туристическата такса за нощувки в периода от март до октомври е: За нощувки апартаменти и за хотели с 1 или 2 звезди: 1,50 €; За хотели с 3 звезди: 3 €; За хотели с 4 звезди: 7 € на стая за нощувка; За хотели с 5 звезди: 10 €;
Туристическата такса за нощувки в периода от ноември до февруари е: За нощувки апартаменти и за хотели 1 или 2 звезди: 0,50 €; За хотели 3 звезди: 1,5 €; За хотели 4 звезди: 3 €; За хотели 5 звезди: 4 €.
✔ Цената на туристическата такса/ stayover tax е обявена, съгласно гръцкото законодателство, на нощ и на стая (не на човек). Цената е в зависимост от периода на престой и категорията на мястото на настаняване. Туристическата такса не е включена в цената на резервацията. Заплаща се на рецепция в деня на настаняването в местна валута.
Включена ли е застраховка към резервацията?
Не, в цената на хотелското настаняване НЕ са включени застраховки. Следните застраховки са препоръчителни при пътуване:
- Застраховка "Отмяна на пътуване" (възстановява платени суми във връзка с туристическо или бизнес пътуване, които в случай на отмяна или съкращаване на пътуването, не подлежат на връщане от доставчика на съответната туристическа услуга). За да покрие риска за целия период (от резервацията до напускането на мястото за настаняване) е необходимо застраховката да се сключи не по-късно от 5 дни след датата на потвърждение на резервацията;
- Застраховка "Помощ при пътуване в чужбина" (осигурява медицински асистанс в случай на злополука или заболяване по време на пътуване в чужбина). Тази застраховка може да се сключи и в деня на заминаването. За повече информация, изпратете запитване или се свържете с личния си застраховател.
Запитване
Alia Palace 5*
Почивка на Халкидики, Почивка на Касандра, Оферта за хотел на Касандра, Луксозен хотел на Каасандра, Стаи със собствен басейн, Препоръчан хотел на Халкидики