Оферта за почивка на Халкидики със собствен транспорт
Местоположение Sani Beach
Хотел Sani Beach е разположен на крайбрежието на Сани, на полуостров Касандра, на 70 км от летището в Солун, на 25 км. от селищата Неа Муданя и Калитея, на брега на морето сред прелестна зелена гора и красив парк. Хотел Sani Beac р азполага с 475 стаи с изглед към морето или градината: двойни, тройни, семейни, малки апартаменти с гледка към морето, апартаменти с гледка към морето.
Удобства в хотел Sani Beach
Хотел Sani Beach предлага на гостите си спа център "My SPA" - закрит подгреваем басейн с джакузи, фитнес зала, сауна и хамам - безплатно, фризьорство, маникюрен кабинет, масаж - срещу допълнително заплащане. Оздравителни процедуи, маски от водорасли, рефлексотерапия, ароматерапия с използване на уникални гръцки натурални компоненти (чисти етерични масла, разстителни екстракти). Козметичен бутик Anne Semonin. Услугите на СПА центъра могат да се използват от лица над 16 годишна възраст. В хотел Sani Beach има мини клуб (от 4м до 4г. - срещу заплащане) и удобства за почивка на семейства с деца. На територията на Sani Resort се движи шатъл бус. Хотел Sani Beach предлага електрически автомобили на своите гости; безплатен Wi-Fi достъп до интернет в лобито на хотела (безплатно) В хотела има два пясъчни плажа, награждавани всяка година със Син Флаг от ЕС. Чадъри, шезлонги и плажни кърпи - безплатно, душове и съблекални. Има обслужващ персонал, който помага при избора на шезлонг, предлагат весници и списания. Павилионите за плажни кърпи, работят през целия ден. Има спасители на плажа и на басейна. Хотел Sani Beach разполага с два плажа - eдин от тях разположен пред основната сграда с палми и дървета за естествена сянка. с център за водни спортове и детски пързалки. Другият плаж е Bousoulas, основен за хотела - един от най-добрите в курорта Халкидики, с дължина повече от 5 км и бял пясък. Предлагат се различни видове шезлонги, също близо и до най-модерния бар на Халкидики, където се организират плажни партита и гостуват известни диджеи. На всеки плаж се предоставят по заявка и детегледачки.
В стаите на хотел Sani Beach
Общо 389 стаи: Double Rooms Sea View/Garden View, Family Rooms Sea View/Garden View, Junior Suites Sea View/Garden View, Panorama Junior Suites, One Bedroom Family Suites, Two Bedroom Family Suites, One Bedroom Family Suites Beach Front, Two Bedrooms Family Suites Beach Front: балкон/тераса, френски прозорци, баня (отделна душ кабина с функция "тропически дъжд"или вана), сешоар, луксозни халати, чехли, комплект козметични принадлежности от луксозната френска марка; двойно легло с размер Queen-size или 2 единични легла, улракомфортни матраци, луксозно спално бельо, пухени одеала, допълнителни възглавници (само в в стаите категория Junior Suite & Suite); плазмен телевизор, сателитна ТВ, CD/DVD-плейър, безплатен Wi-Fi интернет, телефон с директна връзка, климатик с индивидуален пулт за контрол на температурата, електронен сейф (безплатно), мини бар, набор за приготвяне на чай и кафе, кафе машина Nespresso. Вечерно почистване на стаите и подготвяне на леглата за сън. При настаняване: бутилка гръцко вино и бутилка вода в стаите.
✔ Калкулирай крайна цена ✔ Провери за свободни стаи в реално време
Инфо
Как да направя резервация за хотел в Гърция?
✔ Онлайн:
- от търсачка-по-дестинация: ще я откриете в страницата на всяка дестинация в Гърция
*показва серия от резултати в реално време за свободни стаи в различни хотели в един и същ район/дестинация в Гърция;
*предоставя възможност за сравнение на цени на хотели, разположени в един и същи район;
- от търсачка-по-хотел: ще я откриете на страницата на по-голяма част от хотелите в електронния каталог за Гърция
*показва резултати за свободни стаи в реално време за конкретно търсен хотел;
✔ Офлайн
- на имейл Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
*не всички хотели могат да се резервират през онлайн търсачка по технически причини; *резервация за тези хотели можете да се направи чрез изпращане запитване за оферта по имейл като е необходимо да се посочат конкретни параметри на търсене.
Резултатите при онлайн търсене (в търсачката-по-дестинация и в търсачката-по-хотел са идентични) показват свободни стаи в реално време с динамични резултати, актуални към момента на конкретното търсене.
При натискане на бутон "Изпрати заявка" (показва се под резултатите след маркиране на оферта) се отваря прозорец, в който са посочени параметрите на офертата и е форма за РЕЗЕРВАЦИЯ. След като сте се запознаете със сроковете за плащане, попълните данните и изпратите заявката за резервация, Вие правите ангажирана заявка за закупуване на туристическата услуга. Заявката се обработва и в отговор получавате имейл потвърждение с резервационен номер и детайли за плащане на дължимия депозит, който може да варира от 10% до 100%, в зависимост условията на офертата. Не е необходимо да попълвате заявка/ форма за резервация, ако не нямате готовност да направите депозитното плащане, посочено в офертата. Ако искате да зададете въпрос или само да се уверите в условията на офертата, ползвайте формата за ЗАПИТВАНЕ. Отговаряме бързо на всяко запитване, в рамките на работния ден или най-късно на следващия работен ден.
Ето стъпките за осъществяване на онлайн резервация:
1 стъпка - Въвеждане на параметри
Въведете желаната дата на настаняване. Изберете брой нощувки и брой възрастни и деца към всяка стая. Ако в резервацията има деца, посочете внимателно тяхната възраст (изисква се да посочите навършените години към датата на напускане на хотела). Кликнете на бутона за търсене.
2 стъпка - Избор на оферта
Разгледайте и изберете от получените резултати с крайна цена като маркирате на съответния ред оферта.
3 стъпка - Потвърждение на избора
Натиснете бутон "Изпрати заявка", за да заредите формата за резервация и се запознайте с условията за плащане.
4 стъпка - Попълване на данни за резервация
Попълнете формата - въведете имената на гостите на латиница и имейл за обратна връзка. Изпратете заявката.
5 стъпка - Плащане
След като получите имейл потвърждение* с резервационен номер, е необходимо да направите депозитно плащане по един от следните начини: в брой, по банков път, с карта онлайн (задължителен за оферти "Non Refundable").
Ако нямам кредитна карта, мога ли да резервирам онлайн?
В процеса на изпращане на заявката за резервация не се изисква картово плащане. Необходимо е да получите имейл потвърждение на резервацията с резервационен номер, който се посочва като основание за плащане (с карта, по банка или в брой).
Картово плащане онлайн се изисква задължително само за резервации по оферти с етикет "Non Refundable".
За всички оферти, за които датата за плащане съвпада с деня на изпращане на резервацията, се изисква незабавно плащане на 100% от цената веднага след получаване на имейл-потвърждение. Това например за заявки за резервации за дата на настаняване, до която остават по-малко от 20 дни.
Защо не получавам резултат при онлайн търсене?
Някои от най-честите причини да не получавате резултат при търсене са:
❌ Причина №1: Няма свободни стаи - ИЗЧЕРПАН КАПАЦИТЕТ. Решение: Променете датата на настаняване и/или броя нощувки. Възможно е например да има свободна стая за 5 или за 6, но не и за 7 нощувки. Решение: Потърсете други хотели от същата категория втърсачката на дестинацията - ще получите резултати за всички хотели, които разполагат със стаи за търсения период.
❌ Причина №2: Хотелът има изискване за МИНИМАЛЕН БРОЙ НОЩУВКИ (например търсите за 3 нощувки, но хотелът изисква минимум 5) Решение: Опитайте да промените зададения брой нощувки; Решение:Полвайте търсачката на дестинацията - ще получите резултати за всички хотели, които разполагат със стаи за търсения брой нощувки.
❌ Причина №3: Стаите имат различен от търсения МАКСИМАЛЕН КАПАЦИТЕТ (например: търсите стая за четирима, но хотелът разполага само с двойни и тройни стаи) Решение: Полвайте търсачката на дестинацията - ще получите резултати за всички хотели, които разполагат със стаи с търсения капацитет.
❌ Причина №4: Периодът на търсене е извън СЕЗОННОТО РАБОТНО ВРЕМЕ НА ХОТЕЛА. Решение:Променете датата на настаняване и/или броя нощувки. Решение: Потърсете други хотели втърсачката на дестинацията - ще получите резултати за всички хотели, които разполагат със стаи за търсения период.
❌ Причина №5: Хотелът не предлага търсеното ИЗХРАНВАНЕ Решение: Ако търсите определен хотел през търсачката на дестинацията, не избирайте базата на изхранване (оставете заложената стойност "Всички"). Системата да покаже всички варианти на изхранване, които конкретно избрания хотел предлага.
❌ Причина №6: За някои хотели или за определни типове стаи в някои хотели е възможна единствено ОФЛАЙН РЕЗЕРВАЦИЯ Решение: За да получите оферта, изпратете запитване за оферта на Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. или се обадете в работно време на 02 434 1515.
Възможно ли е търсачката да не показва наличност, а да има свободни стаи?
Да, в някои случаи това е възможно. - Освободени стаи при анулации или промени по резервации не се отразяват винаги синхронно в търсачката. - Някои хотели от каталога "Хотели в Гърция" не могат да се резервират онлайн през търсачката, по технически причини.
Изпратете запитване, ако търсите конкретен хотел и не получавате резултат или потърсете за наличност в други хотели в същата дестинация в Гърция.
Какво означава Non refundable?
"Non refundable" са директни оферти от хотелите, за които се изисква пълно плащане в момента на резервирането.
Как се резервира стая с етикет "Non Refundable"
След изпращане на заявка за резервация на оферта "Non Refundable", получавате имейл потвърждение с линк за картово плащане. Важно: След направено плащане по оферта "Non Refundable", не е възможно да се правят никакви промени по резервацията - в това число не може да се съкращава или удължава престоя, не може да се сменят имена, не може да се променя вида на изхранването или типа на стаята. Всяка промяна на резервация по оферта "Non refundable" се счита за анулация и се прилага анулационната такса, която без изключение е в размер на 100% от крайната цена.
За да се покрие риск от евентуална невъзможност за ползване на почивката по здравословни или други основателни причини (по условията на застрахователя), е препоръчително да се сключи застраховка "Отмяна на пътуване". Този вид застраховка се предлага от различни застрахователни компании и цената зависи от възрастта на пътуващите и времевия интервал между датата на сключване и датата на настаняване. Тук можете да се запознаете с общите условия към застраховка "Отмяна на пътуване" на ЗАД Армеец.
Направих заявка, но не получавам отговор. Какво да направя?
Заявките за резервация се обработват от оператор в рамките на работното време (09:30 ч.-17:30 ч.).
Грешно въведен e-mail е една от най-честите причини за неполучаването на потвърждение. Проверете правилното изписване на Вашия e-mail преди да изпратите резервацията. Проверявайте и в „Спам папка“ -та на електронната си поща. Ако не получавате отговор в рамките на същия или следващия работен ден, е необходимо да се свържете с нас на телефон: +359 2 4341515 или e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..
Заявка за резервация се счита за потвърдена единствено след получаване на потвърждение с резервационен номер и направено плащане в срок.
Какви са условията и начините на плащане?
Условията за плащане се различни за различните хотел. Конкретните условия са посочени във формата за заявка за резервация, която се зарежда след като направите търсене и маркирате оферта (от бутон "Изпрати заявка"). Условията за плащане също са посочени и в имейл-потвърждението на всяка резервация
Стандартните условия за плащане са:
Депозит 10% от крайната цена – до 24 часа след резервация Доплащане до 100% от крайната цена - до 21 дни преди датата на настаняване
Начините за плащане при онлайн заявка за резервация са:
Стандартно, ако до датата на настаняване има повече от 22 дни: с карта онлайн, по банков път или в брой. Стандартно, ако до датата на настаняване остават по-малко от 22 дни: с карта онлайн.
Важно: Незабавно плащане с карта онлайн е задължително при резервация по оферта, за която посоченият срок за плащане съвпада с деня на подаване на заявката - в това число са и офертите етикет "Non Refundable". Линк за картово плащане онлайн ще получите в имейл-потвърждението на заявката.
При банков превод: Като основание за плащане при банков превод е необходимо да се посочи номерът на резервацията. Поради възможно забавяне до реалното постъпване на сумата по банковата сметка, изпратете копие/ снимка на платежно на имейл Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. не по-късно от 17:30 ч. на посочената като крайна дата за плащане в резервацията.
Ако не е възможно да спазите посочения срок за плащане или не можете да извършите картово плащане (когато това се изисква), моля не изпращайте онлайн заявка за резервация.
Как да съм сигурен, че плащането ми е получено?
На посочения във Вашата заявка имейл получавате потвърждение за всяко регистрирано плащане по резервацията. Обикновено това става в рамките на работния ден или на работния ден, следващ направеното плащане.
Мога ли да анулирам направена заявка за резервация?
Стандартно, анулационният срок е до 21 дни преди настаняването. Изключение са резервации по промоции и специални оферти, оферти "Non Refundable", както и за някои конкретни хотели изцяло, за които анулационният срок е различен и това е ясно посочено в потвърждението на резервацията.
При анулация до посочения анулационен срок платеният депозит се възстановява до 7 работни дни с удръжка на еднократна такса за обработка в размер на 25 лв. за резервация. Анулационните такси и срокове са изрично и ясно посочени в имейл потвърждението на всяка резервация и не могат да бъдат променяни, независимо от причината за анулацията.
Препоръчваме да се запознаете с условията за сключване на застраховка "Отмяна на пътуване", която покрива риска от невъзможност да се ползва резервация за хотелско настаняване по непредвидими причини като болест или злополука. Застраховката се предлага от различни застрахователни компании. Тук можете да намерите общите условия на ЗАД Армеец.
Промени по резервации:
Всички заявки за промяна на резервация (включително анулация) се приемат единствено писмено. Необходимо е да се изпрати съобщение със свободен текст на имейл Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., като е задължително да се посочи номерът на резервацията. Всяка заявка за промяна на някой от параметрите в резервацията (например: смяна на периода на престой, смяна на типа на стаята и други), направена по промоция за ранни записвания или по специална оферта с намаление, се счита за заявка за анулация и се прилагат посочените в потвърждението анулационни условия.
Kога ще получа ваучера за настаняване?
Ваучер за настаняване се издава и изпраща на посочения във Вашата заявка имейл след регистриране на плащане, покриващо 100% от крайната цена на резервацията.
Kога мога да се настаня в хотела?
Стандартно настаняването в хотелите е след 15:00 ч., а освобождаването на стаите е до 12:00 ч. Ако хотелът разполага с по-рано освободена и почистена стая, е възможно да предложи и по-ранно настаняване.
Какъв е размерът на туристическата такса в Гърция?
*Считано от 01.01.2025 г., за периода от месец Април до месец Октомври (включително), сити таксite / климатичниte такси, които се заплащат ЗАДЪЛЖИТЕЛНО от туристите на рецепцията на хотела при настаняването, са следните: -при настаняване в хотел 2* - 2,00 евро на стая на нощувка; -при настаняване в хотел 3* - 5,00 евро на стая на нощувка; -при настаняване в хотел 4* - 10,00 евро на стая на нощувка; -при настаняване в хотел 5* - 15,00 евро на стая на нощувка;
✔ Цената на туристическата такса/ stayover tax е обявена, съгласно гръцкото законодателство, на нощ и на стая (не на човек). Цената е в зависимост от периода на престой и категорията на мястото на настаняване. Туристическата такса не е включена в цената на резервацията. Заплаща се на рецепция в деня на настаняването в местна валута.
Включена ли е застраховка към резервацията?
Не, в цената на хотелското настаняване НЕ са включени застраховки. Следните застраховки са препоръчителни при пътуване:
- Застраховка "Отмяна на пътуване" (възстановява платени суми във връзка с туристическо или бизнес пътуване, които в случай на отмяна или съкращаване на пътуването, не подлежат на връщане от доставчика на съответната туристическа услуга). За да покрие риска за целия период (от резервацията до напускането на мястото за настаняване) е необходимо застраховката да се сключи не по-късно от 5 дни след датата на потвърждение на резервацията;
- Застраховка "Помощ при пътуване в чужбина" (осигурява медицински асистанс в случай на злополука или заболяване по време на пътуване в чужбина). Тази застраховка може да се сключи и в деня на заминаването. За повече информация, изпратете запитване или се свържете с личния си застраховател.