Оферта за почивка на Халкидики със собствен транспорт
Местоположение на хотел Mendi
Хотел Mendi е разположен на Халкидики - Касандра, на западния бряг на ръкава. Намира се на първа линия, 120 км от Солун, на 3 км от селището Каландра, на 4 км от селището Фурка и на 15 км от курорта Калитея. Заобиколен е от великолепна растителност - гостите на хотела имат възможност да се насладят на чистия въздух, изпълнен с аромат на хвоя. Хотелът е подходящ за туристи, които търсят почивка на Халкидики в хотел на първа линия с голяма градина.
В хотел Mendi
Хотел Mendi разполага с 3 бара - основен бар, бар на плажа и до басейна, ресторант, таверна, басейн, рент-а-кар, мини-маркет, магазин за сувенири; интернет кът (срещу заплащане), Wi-Fi достъп до интернет в общите части на хотела - срещу заплащане Спорт и Развлечения: фитнес, билярд, тенис корт, мини голф, тенис на маса, баскетболно игрище, хамам (срещу заплащане), Тенис. За децата: детски басейн, площадка за игра.
В стаите на хотел Mendi
Хотел Mendi предлага 163 стаи с гледка към морето или планината: Doubles MV (~14 кв.м), Doubles SV (~22 кв.м) - климатик, хладилник, телевизор, радио, баня (вана/душ), сешоар, балкон/тераса.
Търсачката показва резултати онлайн, само ако за търсения период има налични стаи. Ако не откривате свободни стаи, можете да проверите за места в други хотели на Халкидики или да изпратите запитване за оферта.
Ранни резервации 2025: 5% намаление за нощувки в периода 01/04/2025-31/10/2025 Условия за плащане: Депозит 50% от цената - 10% при резервация + 40% до 03.05.25; Доплащане до 100% - до 21 дни преди настаняването.
Цената е крайна, за стая и включва: посочения брой нощувки за избрания брой гости и изхранване (ако това е изрично посочено в офертата: BB, HB, FB, AI или UAI)*.
Цената не включва: транспорт, туристическа такса и застраховки.
Цените в евро се заплащат в лева по фиксирания курс 1 €=1,95583 лв. Начини на плащане: в брой, по банка или с карта онлайн.
*Типове изхранване / Легенда
BB - Bed&Breakfast (закуска); HB - HalfBoard (закуска и вечеря); FB - FullBoard (закуска, обяд и вечеря); AI - All Inclusive (Ол Инклузив); UAI - Ultra All Inclusive (Ултра Ол Инклузив); RR/ RO - Room Rate/ Room Only (само настаняване/ без изхранване);
*Tуристическа такса
Размерът на общинската такса се определя от законодателството на Гърция и се заплаща задължително на рецепция. За висок сезон (към 01.01.2024): за хотели с 3 звезди: 3 € на стая на нощ; за хотели с 4 звезди: 7 € на стая на нощ; за хотели с 5 звезди: 10 € на стая на нощ; за апартаменти и хотели с 1 или с 2 звезди: 1,50 € на стая на нощ;
*Застраховки
Няма задължителни застраховки за пътуване до Гърция. Препоръчителна е застраховка "Помощ при пътуване в чужбина".
✔ През Мулти-търсачка, която е заложена към дестинациите в Гърция (показва резултати в реално време за всички хотели в дестинацията, за които може да се направи онлайн резервация). ✔ През Мини-търсачка, която е заложена към страницата на хотелите (показва резултати в реално време за конкретния хотел).
Резултатите, получени от двата вида търсачки, са идентични и показват свободните стаи в реално време с динамични резултати, актуални към момента на конкретното търсене.
С изпращането на заявка за резервация, Вие правите заявка за закупуване на туристическа услуга. В отговор ще получите имейл съобщение с потвърждение на наличността и всички детайли, свързани със сроковете за плащане и за анулация.
Ето стъпките за осъществяване на онлайн резервация:
1 стъпка - Въвеждане на параметри
Въведете желаната дата на настаняване. Изберете брой нощувки и брой възрастни и деца към всяка стая. Ако в резервацията има деца, посочете внимателно тяхната възраст (изисква се да посочите навършените години към датата на напускане на хотела). Кликнете на бутона за търсене.
2 стъпка - Избор на оферта
Разгледайте и изберете от получените резултати с крайна цена като маркирате на съответния ред оферта.
3 стъпка - Потвърждение на избора
Натиснете бутон "Изпрати заявка", за да заредите формата за резервация и се запознайте с условията за плащане.
4 стъпка - Попълване на данни за резервация
Попълнете формата - въведете имената на гостите на латиница и имейл за обратна връзка. Изпратете заявката.
5 стъпка - Плащане
След като получите имейл потвърждение* с резервационен номер, е необходимо да направите депозитно плащане по един от следните начини: в брой, по банков път, с карта онлайн (задължителен за оферти "Non Refundable").
Ако нямам кредитна карта, мога ли да резервирам онлайн?
Картово плащане се изисква единствено за резервации с етикет "Non Refundable". В останалите случи можете да платите в брой, по банка или с карта онлайн.
В процеса на изпращане на заявката за резервация не се изисква картово плащане. Преди да предприемете плащане, трябва да получите потвърждение на резервацията по имейл.
За всички оферти, за които срокът на плащане съвпада с датата на резервацията, се изисква незабавно плащане на 100% от цената веднага след получаване на имейл-потвърждение.
Защо не получавам резултат при онлайн търсене?
Някои от най-честите причини да не получавате резултат при търсене са:
❌ Причина №1: Свободните стаи за избрания период на престой в конкретен хотел са ИЗЧЕРПАНИ. Решение: Изберете друга начална дата на настаняване или променете броя нощувки. Възможно е например да има свободна стая за 5 или за 6, но не и за 7 нощувки
❌ Причина №2: Търсенето е зададено за брой нощувки, по-малък от изисквания МИНИМУМ НОЩУВКИ (търсите за 3 нощувки, но хотелът изисква минимум 5) Решение: Опитайте да промените зададения брой нощувки или потърсете за резултати в мулти-търсачката (в дестинацията)..
❌ Причина №3: Търсенето е за стая, с каквато конкретният хотел не разполага като КАПАЦИТЕТ (например: търсите стая за четирима, но хотелът разполага само с двойни и тройни стаи) Решение: Потърсете в мулти-търсачката (в дестинацията), където ще получите резултати за всички хотели, които разполагат със стаи за търсения капацитет.
❌ Причина №4: Търсенето е за нощувки в период, попадащ извън СЕЗОННОТО РАБОТНО ВРЕМЕ НА КОНКРЕТНИЯ ХОТЕЛ. Решение: Изберете друга дата на настаняване в конкретния хотел или потърсете за резултати в мулти-търсачката (в дестинацията).
❌ Причина №5: Хотелът не предлага търсеното ИЗХРАНВАНЕ (в мулти-търсачката в дестинация) Решение: Изберете стойност само за едно от двете - или името на хотел или базата на изхранване. Ако предпочитанията Ви са за почивка в конкретен хотел, изберете го от падащото меню и системата да покаже всички възможни варианти на изхранване, които предлага.
❌ Причина №6: Хотелът или някои стаи в него не са видими при онлайн търсене (някои стаи, както и някои хотели изцяло не се показват при онлайн търсене, но може да се резервират ОФЛАЙН) Решение: Изпратете запитване за оферта на: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. или се обадете на 02 434 1515.
Възможно ли е да разполагате със свободни стаи в хотел, за който НЕ се показва резултат в търсачката?
Да, това е възможно при промени по вече потвърдени резервации - освободените стаи не се отразяват веднага синхронно в търсачката. Също така някои хотели от списъчния ни каталог с Хотели в Гърция не присъстват в търсачката, по технически причини.
Ако не получавате резултат за конкретен хотел, опитайте да потвърсите в мулти-търсачката в дестинацията или изпратете запитване.
Какво означава Non refundable?
Non refundable са оферти, за които хотелът изисква пълно плащане в момента на резервирането. Важно е да знаете, че при анулация на резервация, направени по оферта Non Refundable, никаква част от платения депозит не се възстановява. Препоръчително е да сключите застраховка "Отмяна на пътуване", която покрива риска от евентуална невъзможност за ползване на почивката поради здравословни или други основателни причини, съгласно общите условия на застраховател.
При заявка за резервация по оферта "Non Refundable", получавате имейл потвърждение с линк за моментално картово плащане. След направеното плащане, вече не са възможни никакви промени по резервацията (не може да бъде съкращаван или удължаван престоя, не могат да се сменят имена, не може да се променя вида на изхранването или типа на стаята). Всяка промяна по "Non refundable" резервации се счита за анулация и анулационната такса без изключения е в размер на 100% от крайната цена.
Тук можете да се запознаете с общите условия към застраховка "Отмяна на пътуване" на ЗАД Армеец.
Направих заявка, но не получавам отговор. Какво да направя?
Заявките за резервация се обработват от оператор в рамките на работното време (09:30 ч.-17:30 ч.).
Грешно въведен e-mail е една от най-честите причини за неполучаването на потвърждение. Моля проверете правилното изписване на Вашия e-mail преди да изпратите резервацията. Проверете и в „Спам папка“ на електронната си поща. Ако не получавате отговор в рамките на същия или следващия работен ден, е необходимо да се свържете с нас на телефон: +359 2 4341515 или e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..
Заявка за резервация се счита за потвърдена единствено след получаване на потвърждение с резервационен номер и направено плащане в срок.
Какви са начините на плащане?
В имейл-потвърждението на резервацията ще намерите всички условия по резервацията, включително и начините за плащане. Стандартно, ако до датата на настаняване има повече от 22 дни, можете да платите по един от следните начини: с карта онлайн, по банков път или в брой. Ако до датата на настаняване има по-малко от 22 дни е необходимо плащането да се направи картово плащане.
Важно: Незабавно плащане с карта онлайн е необходимо за всички оферти, за които датата за плащане съвпада с датата на заявката, включително за оферти "Non Refundable". За да се запознаете с условията за плащане към конкретната оферта, заредете формата за резервация от бутон "Изпрати заявка" в търсачката. Моля, не изпращайте заявка за резервация, ако не можете да спазите условието за бързо онлайн плащане с карта. Линк за картово плащане онлайн получавате в имейл-потвърждение на заявката за резервация.
При банков превод: Като основание за плащане при банков превод е необходимо да се посочи номерът на резервацията. Поради възможно забавяне до реалното постъпване на сумата по банковата сметка, изпратете копие/ снимка на платежно на имейл Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. не по-късно от 17:30 ч. на посочената като крайна дата за плащане в резервацията.
*Важно: Ако не сте съгласни с анулационните условия в имейл потвърждението, можете да не предприемате плащане, а да изпратите обратен мейл за отказ от заявката. Анулационните условия (срокове и такси) се посочват изрично и ясно в имейл потвърждението и не могат да бъдат променяни.
Как да съм сигурен, че плащането ми е получено?
На посочения във Вашата заявка имейл получавате потвърждение за всяко регистрирано плащане по резервацията. Обикновено това става в рамките на работния ден или на работния ден, следващ направеното плащане.
Мога ли да анулирам направена заявка за резервация?
Стандартно, анулационният срок е до 21 дни преди настаняването. Изключение са резервации по промоции и специални оферти, оферти "Non Refundable", както и за някои конкретни хотели изцяло, за които анулационният срок е различен и това е ясно посочено в потвърждението на резервацията.
При анулация до посочения анулационен срок платеният депозит се възстановява до 7 работни дни с удръжка на еднократна такса за обработка в размер на 25 лв. за резервация. Анулационните такси и срокове са изрично и ясно посочени в имейл потвърждението на всяка резервация и не могат да бъдат променяни, независимо от причината за анулацията.
Препоръчваме да се запознаете с условията за сключване на застраховка "Отмяна на пътуване", която покрива риска от невъзможност да се ползва резервация за хотелско настаняване по непредвидими причини като болест или злополука. Застраховката се предлага от различни застрахователни компании. Тук можете да намерите общите условия на ЗАД Армеец.
Промени по резервации:
Всички заявки за промяна на резервация (включително анулация) се приемат единствено писмено. Необходимо е да се изпрати съобщение със свободен текст на имейл Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., като е задължително да се посочи номерът на резервацията. Всяка заявка за промяна (например: смяна на периода на престой, смяна на име на турист или други) на вече потвърдена резервация се счита за анулация и се прилагат посочените в потвърждението анулационни условия.
Kога ще получа ваучера за настаняване?
Ваучер за настаняване се издава и изпраща на посочения във Вашата заявка имейл след регистриране на плащане, покриващо 100% от крайната цена на резервацията.
Kога мога да се настаня в хотела?
Стандартно настаняването в хотелите е след 15:00 ч., а освобождаването на стаите е до 12:00 ч. Ако хотелът разполага с по-рано освободена и почистена стая, е възможно да предложи и по-ранно настаняване.
Какъв е размерът на туристическата такса в Гърция?
Туристическата такса за нощувки в периода от март до октомври е: За нощувки апартаменти и за хотели с 1 или 2 звезди: 1,50 €; За хотели с 3 звезди: 3 €; За хотели с 4 звезди: 7 € на стая за нощувка; За хотели с 5 звезди: 10 €;
Туристическата такса за нощувки в периода от ноември до февруари е: За нощувки апартаменти и за хотели 1 или 2 звезди: 0,50 €; За хотели 3 звезди: 1,5 €; За хотели 4 звезди: 3 €; За хотели 5 звезди: 4 €.
✔ Цената на туристическата такса/ stayover tax е обявена, съгласно гръцкото законодателство, за нощувка, за стая (не на човек). Цената е в зависимост от периода на престой и категорията на мястото на настаняване. Туристическата такса не е включена в цената на резервацията. Заплаща се на рецепция в деня на настаняването в местна валута.
Включена ли е застраховка към резервацията?
Не, в цената на хотелското настаняване НЕ са включени застраховки. Следните застраховки са препоръчителни при пътуване:
- Застраховка "Отмяна на пътуване" (възстановява платени суми във връзка с туристическо или бизнес пътуване, които в случай на отмяна или съкращаване на пътуването, не подлежат на връщане от доставчика на съответната туристическа услуга). За да покрие риска за целия период (от резервацията до напускането на мястото за настаняване) е необходимо застраховката да се сключи не по-късно от 5 дни след датата на потвърждение на резервацията;
- Застраховка "Помощ при пътуване в чужбина" (осигурява медицински асистанс в случай на злополука или заболяване по време на пътуване в чужбина). Тази застраховка може да се сключи и в деня на заминаването. За повече информация, изпратете запитване или се свържете с личния си застраховател.