Хотел Anthemus Sea е разположен на площ от 38 000 кв.м., на полуостров Ситония на Халкидики, на около 95км. от летището на гр. Солун, между селищата Никити (10км.) и Неос Мармарас (6км.). Идеален хотел за почивка на Ситония в хотел на пясъчен плаж.Хотелът е на първа линия. Плажът му е удостоен със син флаг.
Удобства в хотел Anthemus_Sea
Хотел Anthemus Sea предлага 3 външни басейна (основен басейн до плажа - отоплява се през април, май, септември и октомври), 3 басейна с прясна вода (пречистена от озон), един от тях с вградено джакузи, един - за деца (с отопление), Уeлнес център (700m²), конферентна зала (700m²), амфитеатър и бар театър, мини маркет, лаундж с плазмен TV, пиано бар, магазин за подаръци, рент-а-кар бюро, интернет корнер, асансьор, паркинг, безплатен хотелски шатъл-бус до близките курорти (по график), чадъри и шезлонги на плажа /срещу заплащане/, хавлии за плаж /безплатно/. «Elia» основен ресторант - закуска и вечеря (шведска маса), готварски шоута, дрес код; „Yiallos” а la Carte таверна; „Хоризонт” пиано бар - гурме ресторант; Ammos бар на плажа / басейн Oriental SPA Уелнес център (около 700m², с отоплен вътрешен басейн, топло джакузи, сауна, парна баня, зон за релакс), фитнес, тенис корт (безплатно), плажен волейбол, анимация, вечерни програми с музика на живо в амфитеатъра (250 места) или при бара на плажа.
В стаите на хотел Anthemus Sea
Хотел Anthemus Sea разполага с общо 200 стаи: климатик, мини хладилник, телефон с директен телефон, сателитна телевизия, безплатен Wi-Fi интернет, електронен сейф (безплатен), вана / душ, сешоар, вана, кафе и чай, съоръжения за приготвяне на кафе и чай, халати и чехли, балкон / тераса.
Капацитет на стаите:
Single Room Garden View - макс. 1 Superior Room Garden View - макс. 2 Superior Room Pool or Sea View - макс. 2 Junior Suite Garden View - макс. 3+1 Junior Suite Pool or Sea View - макс. 3+1 Junior Suite Sea Front - макс. 3+1 Deluxe Suite Garden View - макс. 4 Maisonette Garden View - макс. 4 Deluxe Suite Pool or Sea View - макс. 4 Maisonette Pool or Sea View - макс. 4 Wellness Seafront Suite with Private Heated Pool - макс. 2+2
Търсачката показва цени, само ако за търсения период има налични стаи. Ако не откривате свободни стаи, можете да проверите за места в други хотели на Халкидики или да изпратите запитване за оферта.
Цените в търсачката са крайни, за стая и включват: посочения избран брой нощувки. Изхранване е включено, само ако в офертата е изрично посочено: BB - Bed&Breakfast (закуска); HB - HalfBoard (закуска и вечеря); FB - FullBoard (закуска, обяд и вечеря); AI - All Inclusive (Ол Инклузив); UAI - Ultra All Inclusive (Ултра Ол Инклузив); RR/ RO - Room Rate/ Room Only (само настаняване/ без изхранване);
Цената не включва: транспорт, туристическа такса и застраховки.
Цените в евро се заплащат в лева по фиксирания курс 1 €=1,95583 лв. Начини на плащане: в брой, по банка или с карта онлайн.
*Tуристическа такса
Размерът на таксата се определя от законодателството на Гърция. Заплаща се задължително на рецепция за хотели с 3 звезди: 3 € на стая на нощ; за хотели с 4 звезди: 7 € на стая на нощ; за хотели с 5 звезди: 10 € на стая на нощ; за апартаменти и хотели с 1 или с 2 звезди: 1,50 € на стая на нощ;
*Застраховки
Няма задължителни застраховки за пътуване до Гърция. Препоръчителна е застраховката "Помощ при пътуване в чужбина" - за покриване на разходи при евентуална нужда от спешна медицинска помощ по време на престоя.
✔ Онлайн: от търсачка-в-дестинация - ще я откриете в страницата на всяка дестинация в Гърция (*показва серия от резултати в реално време за свободни стаи в различни хотели в един и същ район/дестинация в Гърция; *предоставя възможност за сравнение на цени на хотели, разположени в един и същи район). ✔ Онлайн: от търсачка-в-хотел - ще я откриете на страницата на по-голяма част от хотелите в електронния каталог за Гърция (показва резултати за свободни стаи в реално време за конкретно търсен хотел). ✔ Офлайн - на имейл Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. (*не всички хотели могат да се резервират през онлайн търсачка по техночески причини; *резервация за тези хотели можете да направите чрез изпращане запитване за оферта по имейл като е необходимо да посочите параметрите на търсенето)
Резултатите при онлайн търсене (от търсачката-по-дестинация и от търсачката-по-хотел са идентични) показват свободни стаи в реално време с динамични резултати, актуални към момента на конкретното търсене.
При натискане на бутон "Изпрати заявка", се отваря прозорец с и формация, в която са посочени условията за плащане. С изпращането на заявка за резервация, Вие правите ангажирана заявка за закупуване на туристическа услуга. В отговор ще получите имейл потвърждение с всички детайли.
Ето стъпките за осъществяване на онлайн резервация:
1 стъпка - Въвеждане на параметри
Въведете желаната дата на настаняване. Изберете брой нощувки и брой възрастни и деца към всяка стая. Ако в резервацията има деца, посочете внимателно тяхната възраст (изисква се да посочите навършените години към датата на напускане на хотела). Кликнете на бутона за търсене.
2 стъпка - Избор на оферта
Разгледайте и изберете от получените резултати с крайна цена като маркирате на съответния ред оферта.
3 стъпка - Потвърждение на избора
Натиснете бутон "Изпрати заявка", за да заредите формата за резервация и се запознайте с условията за плащане.
4 стъпка - Попълване на данни за резервация
Попълнете формата - въведете имената на гостите на латиница и имейл за обратна връзка. Изпратете заявката.
5 стъпка - Плащане
След като получите имейл потвърждение* с резервационен номер, е необходимо да направите депозитно плащане по един от следните начини: в брой, по банков път, с карта онлайн (задължителен за оферти "Non Refundable").
Ако нямам кредитна карта, мога ли да резервирам онлайн?
В процеса на изпращане на заявката за резервация не се изисква картово плащане. Необходимо е да получите имейл потвърждение на резервацията с резервационен номер, който се посочва като основание за плащане (с карта, по банка или в брой).
Картово плащане онлайн се изисква задължително само за резервации по оферти с етикет "Non Refundable".
За всички оферти, за които датата за плащане съвпада с деня на изпращане на резервацията, се изисква незабавно плащане на 100% от цената веднага след получаване на имейл-потвърждение. Това например за заявки за резервации за дата на настаняване, до която остават по-малко от 20 дни.
Защо не получавам резултат при онлайн търсене?
Някои от най-честите причини да не получавате резултат при търсене са:
❌ Причина №1: Няма свободни стаи - ИЗЧЕРПАН КАПАЦИТЕТ. Решение: Променете датата на настаняване и/или броя нощувки. Възможно е например да има свободна стая за 5 или за 6, но не и за 7 нощувки. Решение: Потърсете други хотели от същата категория втърсачката на дестинацията - ще получите резултати за всички хотели, които разполагат със стаи за търсения период.
❌ Причина №2: Хотелът има изискване за МИНИМАЛЕН БРОЙ НОЩУВКИ (например търсите за 3 нощувки, но хотелът изисква минимум 5) Решение: Опитайте да промените зададения брой нощувки; Решение:Полвайте търсачката на дестинацията - ще получите резултати за всички хотели, които разполагат със стаи за търсения брой нощувки.
❌ Причина №3: Стаите имат различен от търсения МАКСИМАЛЕН КАПАЦИТЕТ (например: търсите стая за четирима, но хотелът разполага само с двойни и тройни стаи) Решение: Полвайте търсачката на дестинацията - ще получите резултати за всички хотели, които разполагат със стаи с търсения капацитет.
❌ Причина №4: Периодът на търсене е извън СЕЗОННОТО РАБОТНО ВРЕМЕ НА ХОТЕЛА. Решение:Променете датата на настаняване и/или броя нощувки. Решение: Потърсете други хотели втърсачката на дестинацията - ще получите резултати за всички хотели, които разполагат със стаи за търсения период.
❌ Причина №5: Хотелът не предлага търсеното ИЗХРАНВАНЕ Решение: Ако търсите определен хотел през търсачката на дестинацията, не избирайте базата на изхранване (оставете заложената стойност "Всички"). Системата да покаже всички варианти на изхранване, които конкретно избрания хотел предлага.
❌ Причина №6: За някои хотели или за определни типове стаи в някои хотели е възможна единствено ОФЛАЙН РЕЗЕРВАЦИЯ Решение: За да получите оферта, изпратете запитване за оферта на Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. или се обадете в работно време на 02 434 1515.
Възможно ли е търсачката да не показва наличност, а да има свободни стаи?
Да, в някои случаи това е възможно. - Освободени стаи при анулации или промени по резервации не се отразяват винаги синхронно в търсачката. - Някои хотели от каталога "Хотели в Гърция" не могат да се резервират онлайн през търсачката, по технически причини.
Изпратете запитване, ако търсите конкретен хотел и не получавате резултат. Можете също да потърсите за други хотели в търсачката на дестинацията.
Какво означава Non refundable?
Non refundable са оферти, за които хотелът изисква пълно плащане в момента на резервирането. При анулация на резервация, направена по оферта Non Refundable, никаква част от платения депозит не се възстановява. Препоръчително е да сключите застраховка "Отмяна на пътуване", която ще покрие риска от евентуална невъзможност за ползване на почивката по здравословни или други основателни причини, съгласно общите условия на застраховател.
При резервация по оферта "Non Refundable", получавате имейл потвърждение с линк за моментално картово плащане. След като плащането е направено, не са възможни никакви промени по резервацията (не може да се съкращава или удължава престоя, не може да се сменят имена, не може да се променя вида на изхранването или типа на стаята). Всяка промяна по "Non refundable" резервации се счита за анулация и анулационната такса - без изключение - е в размер на 100% от крайната цена.
Тук можете да се запознаете с общите условия към застраховка "Отмяна на пътуване" на ЗАД Армеец.
Направих заявка, но не получавам отговор. Какво да направя?
Заявките за резервация се обработват от оператор в рамките на работното време (09:30 ч.-17:30 ч.).
Грешно въведен e-mail е една от най-честите причини за неполучаването на потвърждение. Проверете правилното изписване на Вашия e-mail преди да изпратите резервацията. Проверявайте и в „Спам папка“ -та на електронната си поща. Ако не получавате отговор в рамките на същия или следващия работен ден, е необходимо да се свържете с нас на телефон: +359 2 4341515 или e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..
Заявка за резервация се счита за потвърдена единствено след получаване на потвърждение с резервационен номер и направено плащане в срок.
Какви са условията и начините на плащане?
Условията за плащане се различни за различните хотел. Конкретните условия са посочени във формата за заявка за резервация, която се зарежда след като направите търсене и маркирате оферта (от бутон "Изпрати заявка"). Условията за плащане също са посочени и в имейл-потвърждението на всяка резервация
Стандартните условия за плащане са:
Депозит 10% от крайната цена – до 24 часа след резервация Доплащане до 100% от крайната цена - до 21 дни преди датата на настаняване
Начините за плащане при онлайн заявка за резервация са:
Стандартно, ако до датата на настаняване има повече от 22 дни: с карта онлайн, по банков път или в брой. Стандартно, ако до датата на настаняване остават по-малко от 22 дни: с карта онлайн.
Важно: Незабавно плащане с карта онлайн е задължително при резервация по оферта, за която посоченият срок за плащане съвпада с деня на подаване на заявката - в това число са и офертите етикет "Non Refundable". Линк за картово плащане онлайн ще получите в имейл-потвърждението на заявката.
При банков превод: Като основание за плащане при банков превод е необходимо да се посочи номерът на резервацията. Поради възможно забавяне до реалното постъпване на сумата по банковата сметка, изпратете копие/ снимка на платежно на имейл Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. не по-късно от 17:30 ч. на посочената като крайна дата за плащане в резервацията.
Ако не е възможно да спазите посочения срок за плащане или не можете да извършите картово плащане (когато това се изисква), моля не изпращайте онлайн заявка за резервация.
Как да съм сигурен, че плащането ми е получено?
На посочения във Вашата заявка имейл получавате потвърждение за всяко регистрирано плащане по резервацията. Обикновено това става в рамките на работния ден или на работния ден, следващ направеното плащане.
Мога ли да анулирам направена заявка за резервация?
Стандартно, анулационният срок е до 21 дни преди настаняването. Изключение са резервации по промоции и специални оферти, оферти "Non Refundable", както и за някои конкретни хотели изцяло, за които анулационният срок е различен и това е ясно посочено в потвърждението на резервацията.
При анулация до посочения анулационен срок платеният депозит се възстановява до 7 работни дни с удръжка на еднократна такса за обработка в размер на 25 лв. за резервация. Анулационните такси и срокове са изрично и ясно посочени в имейл потвърждението на всяка резервация и не могат да бъдат променяни, независимо от причината за анулацията.
Препоръчваме да се запознаете с условията за сключване на застраховка "Отмяна на пътуване", която покрива риска от невъзможност да се ползва резервация за хотелско настаняване по непредвидими причини като болест или злополука. Застраховката се предлага от различни застрахователни компании. Тук можете да намерите общите условия на ЗАД Армеец.
Промени по резервации:
Всички заявки за промяна на резервация (включително анулация) се приемат единствено писмено. Необходимо е да се изпрати съобщение със свободен текст на имейл Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., като е задължително да се посочи номерът на резервацията. Всяка заявка за промяна на някой от параметрите в резервацията (например: смяна на периода на престой, смяна на типа на стаята и други), направена по промоция за ранни записвания или по специална оферта с намаление, се счита за заявка за анулация и се прилагат посочените в потвърждението анулационни условия.
Kога ще получа ваучера за настаняване?
Ваучер за настаняване се издава и изпраща на посочения във Вашата заявка имейл след регистриране на плащане, покриващо 100% от крайната цена на резервацията.
Kога мога да се настаня в хотела?
Стандартно настаняването в хотелите е след 15:00 ч., а освобождаването на стаите е до 12:00 ч. Ако хотелът разполага с по-рано освободена и почистена стая, е възможно да предложи и по-ранно настаняване.
Какъв е размерът на туристическата такса в Гърция?
Туристическата такса за нощувки в периода от март до октомври е: За нощувки апартаменти и за хотели с 1 или 2 звезди: 1,50 €; За хотели с 3 звезди: 3 €; За хотели с 4 звезди: 7 € на стая за нощувка; За хотели с 5 звезди: 10 €;
Туристическата такса за нощувки в периода от ноември до февруари е: За нощувки апартаменти и за хотели 1 или 2 звезди: 0,50 €; За хотели 3 звезди: 1,5 €; За хотели 4 звезди: 3 €; За хотели 5 звезди: 4 €.
✔ Цената на туристическата такса/ stayover tax е обявена, съгласно гръцкото законодателство, на нощ и на стая (не на човек). Цената е в зависимост от периода на престой и категорията на мястото на настаняване. Туристическата такса не е включена в цената на резервацията. Заплаща се на рецепция в деня на настаняването в местна валута.
Включена ли е застраховка към резервацията?
Не, в цената на хотелското настаняване НЕ са включени застраховки. Следните застраховки са препоръчителни при пътуване:
- Застраховка "Отмяна на пътуване" (възстановява платени суми във връзка с туристическо или бизнес пътуване, които в случай на отмяна или съкращаване на пътуването, не подлежат на връщане от доставчика на съответната туристическа услуга). За да покрие риска за целия период (от резервацията до напускането на мястото за настаняване) е необходимо застраховката да се сключи не по-късно от 5 дни след датата на потвърждение на резервацията;
- Застраховка "Помощ при пътуване в чужбина" (осигурява медицински асистанс в случай на злополука или заболяване по време на пътуване в чужбина). Тази застраховка може да се сключи и в деня на заминаването. За повече информация, изпратете запитване или се свържете с личния си застраховател.
Запитване
Anthemus Sea 5*
Почивка на Халкидики, Почивка на Ситония, Оферта за хотел на Ситония, Ситония хотел на плажа, Луксозен хотел на Ситония, Хотел в Гърция на първа линия, Препоръчан хотел на Халкидики