Philoxenia ****

Цени | Информация | Карта | Въпроси |

 

Оферта за почивка в хотел Philoxenia със собствен транспорт

Псакудия - Ситония - Халкидики - Северна Гърция

Препоръчан хотел на Халкидики * Ол Инклузив хотел на Ситония * Подходящ за семейна ваканция с деца * Голяма градина * Паркинг * Изхранване на Ол Инклузив или полупансион.

 

Препоръчан хотел!

Цени за хотел Philoxenia

Търсачката показва резултати, само ако за търсения период има налични стаи. 

Какво е включено в цената

✅ Посочения брой нощувки за избрания период;
✅ Ако резервацията включва изхранване, това изрично е посочено.
RR - room rate (без изхранване); BB - закуска; HB - закуска и вечеря; FB - закуска, обяд и вечеря; AI - Ол Инклузив;

Какво не е включено цената

❌ Транспорт;
❌ Местен данък/ туристическа такса (за нощувки в периода от март до октомври - 1,50 €/ на стая за апартаменти за хотели с 1 или 2 звезди; 3 €/ на стая за хотели с 3 звезди; 7 €/ на стая за хотели с 4 звезди 10 €/ на стая за хотели с 5 звезди);
❌ Няма задължителни застраховки за пътуване в Гърция. Препоръчителни са застраховките "Помощ при пътуване в чужбина" и "Отмяна на пътуване".

Стандартни условия за плащане

Депозит: 10% от цената след потвърждение;
Доплащане до 100% - до 21 дни преди настаняването
Възможно е за някои хотели и оферти условията за плащане да се различават от посочените.

 

Ако не получавате резултати за търсения хотел, проверете за свободни стаи в други хотели на Халкидики или изпратете запитване за оферта.

 

Информация за хотел Philoxenia

Хотел Филоксения (Philoxenia Hotel) се намира в началото на полуостров Ситония на Халкидики, на 150 метра от 4-километровия пясъчен плаж на Псакудия с мек пясък и плитка вода. Хотелски комплекс Philoxenia Sithonia се състои от 11 двуетажни сгради и няколко триетажни. Стаите на хотел Philoxenia са разположени сред просторна, добре поддържана градина с красиви алеи. Хотелът е подходящ е за семейна почивка на Ситония на Ол Инклузив и полупансион.

Услуги и съоръжения

На разположение на гостите на хотел Филоксения са голям безплатен външен паркинг, лоби бар, ресторант, бар при басейна, два открити басейна, уелнес спа зона (сауна, парна баня), модерен фитнес център. Басейнът между сгради B-C-D може да се използва само от гостите, настанени в двойни стаи в тези сгради с изглед басейн - Pool View. За децата - детски басейн, детска площадка. Вечер се организират забави с музика на живо. 24-часова рецепция, Wi-Fi интернет при басейна.

Стаи

климатик, мини хладилник, телефон, платен Wi-Fi интернет (1 € на ден за лято 2024, към 01.01.24), баня с душ, сешоар, сателитна телевизия, сейф, комплект за кафе / чай, тераса. Разполага със стаи за семейства с две малки деца - с двуетажно детско легло, както и суити - тип студиа с по-голяма площ, подходящи за настаняване на до трима възрастни + едно дете.

Капацитет на стаите:

Single Room Garden View - 1 възр.; Standard Room Garden View - макс. 2 възр.; Standard Room Pool View - макс. 2 възр.; Standard Room Garden View for up to 3 persons - макс. 2 възр. + 1 дете; Standard Room Garden View with Bunk Bed - макс. 2 възр. + 2 деца; Standard Room Pool View with Bunk Bed - макс. 2 възр. + 2 деца; Superior Room Garden View - макс. 3 възр.; Suite Garden View - макс. 3 възр. + 1 дете / 2 възр. + 2 деца; Suite Pool View - макс. 3 възр. + 1 дете / 2 възр. + 2 деца;

Максимална възраст за ползване на детско намаление: до 11,99 години (12 ненавършени години).

 

 

Местоположение на хотел Philoxenia

 

 

Често задавани въпроси

Как да направя онлайн резервация?

Търсачката показва крайни цени за налични стаи в реално време, които можете да резервирате онлайн. Ето стъпките за осъществяване на резервация:

1 стъпка - Въвеждане на параметри

Въведете дата на настаняване. Изберете брой стаи и брой възрастни и деца към всяка стая. Ако в резервацията има деца, посочете тяхната възраст (навършени години към датата на напускане на хотела). Кликнете на бутона за търсене.

2 стъпка - Избор на оферта

Вижте цените и изберете от получените резултати като маркирате на съответния ред.

3 стъпка - Потвърждение на избора

Натиснете бутон "Изпрати заявка", за да заредите формата за резервация, в която ще видите приложимите условия за плащане.

4 стъпка - Попълване на данни за резервация

Попълнете формата и изпратете заявката.

5 стъпка - Плащане

Направете плащане след като получите имейл потвърждение с резервационен номер и всички необходими детайли. Начини на плащане: с карта онлайн, по банка или в брой.

Можете да направите бързо търсене за свободни места в РЕАЛНО ВРЕМЕ и за всички хотели в една дестинация, като изберете само дата на настаняване и желания брой нощувки:

Ако нямам кредитна карта мога ли да резервирам онлайн?

 
Да, при онлайн заявка за резервация не се изисква плащане. Плащане се извършва след получаване на потвърждение по имейл (с карта, по банков път или в брой).

При плащане по банков път е необходимо да посочите като основание номера на резервацията. След като завършите плащането, е необходимо да изпратите копие/ снимка на платежно на имейл Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. не по-късно от 17:30 ч. на посочената крайна дата в резервацията, поради възможно забавяне до реалното постъпване на сумата по банковата сметка.

Защо не получавам резултат при онлайн търсене?

Възможните причини да не получавате резултат при онлайн търсене са:

❌ Свободните стаи за търсения период са изчерпани.
Можете да промените търсенето като изберете друга дата на настаняване или различен брой нощувки.

❌ Търсенето не отговаря на някои изисквания на хотела. Например:
 - търсите 3 нощувки, но хотелът изисква минимум 5;
 - търсите стая за 4 човека, но стаите в хотела са с капацитет за трима.
 - търсите нощувки в период, попадащ извън сезонното работно време на хотела.

❌ Някои стаи не се отразяват при онлайн търсене.
При ограничена наличност или при направени промени в резервациите е възможно някои наличности да не се отразяват при онлайн търсене. Можете да изпратите запитване за оферта на имейл: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. или да се обадете на 02 434 1515. Предлагаме бързи и удобни опции и за офлайн резервация на хотели в Гърция. 

Възможно ли да има свободни стаи, но те да не виждат в търсачката?

Да, при промени по вече потвърдени резервации е възможно да има освободени стаи, като това не винаги се отразява синхронно в търсачката. Ако не откривате свободни стаи за търсения хотел, изпратете запитване за оферта.

Какво означава Non refundable?

Това са резервации, чиято стойност, заплатена под формата на 100% депозит, не се връща в случай на анулиране. Изисква се назабавно пълно плащане след получаване на резервационен номер, след което не е възможно да се правят никакви промени. Всяка промяна по Non refundable резервации се счита за анулация и анулационната такса е в размер на 100% от крайната цена.

Защо за някои хотели не мога да избера изхранване?

Полето "Изхранване" е неизбираемо, когато хотелът предлага само един вариант на хранене. Например хотелът работи единствено с база на изхранване HB - закуска и вечеря.

Направих заявка, но не получавам отговор. Какво да направя?

Заявките за резервация се обработват от оператор в рамките на работното време (09:30 ч.-17:30 ч.). На посочения в заявката имейл трябва да получите отговор и потвърждение на резервацията с всички необходими детайли.

Грешно въведен e-mail е една от най-честите причини за неполучаването на потвърждение. Моля проверете правилното изписване на Вашия e-mail преди финализирането на резервацията. Проверете и Вашата „Спам папка“. Ако не получите потвърждението на посочения e-mail, моля свържете се с на телефон: +359 2 4341515 или e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

Заявките за резервация се считат за потвърдени единствено след получаване на резервационен номер и направено плащане в срок.

Какви са начините на плащане?

 
Възможните начини на плащане, след потвърждение с резервационен номер, са: с карта онлайн, по банков път, в брой.

Как да съм сигурен, че плащането ми е получено?

На посочения във Вашата заявка имейл получавате потвърждение за всяко регистрирано плащане по резервацията. Обикновено това става в рамките на работния ден или на работния ден, следващ направеното плащане.

Мога ли да анулирам резервация?

 
Да, всяка резервация може да бъде анулирана (отменена) с изпращане на писмено съобщение на имейл Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.. Важно е да знаете, че при анулация се прилагат анулационни такси, които зависят от типа на офертата и са посочени изрично във всяко писмено потвърждение на резервация. Преди да направите плащане по резервацията, е необходимо да се запознаете с посочените условия. Ако не сте съгласни с приложимите анулационни условия (срокове и такси), не предприемайте плащане на депозит и изпратете кратко съобщение за отказ от заявката.

Kога ще получа ваучера за настаняване?

Ваучер за настаняване се издава и изпраща на посочения във Вашата заявка имейл след регистриране на плащане, покриващо 100% от крайната цена на резервацията.

Kога мога да се настаня в хотела?

Стандартно настаняването в хотелите е след 15:00 ч., а освобождаването на стаите е до 12:00 ч. Ако хотелът разполага с по-рано освободена и почистена стая, е възможно да предложи и по-ранно настаняване.

Какъв е размерът на туристическата такса в Гърция?

Туристическата такса за нощувки в периода от март до октомври е:
За нощувки апартаменти и за хотели с 1 или 2 звезди: 1,50 €; За хотели с 3 звезди: 3 €; За хотели с 4 звезди: 7 € на стая за нощувка; За хотели с 5 звезди: 10 €;

Туристическата такса за нощувки в периода от ноември до февруари е:
За нощувки апартаменти и за хотели 1 или 2 звезди: 0,50 €; За хотели 3 звезди: 1,5 € на стая за нощувка; За хотели 4 звезди: 3 €; За хотели 5 звезди: 4 €.

✔ Цената на туристическата такса/ stayover tax е обявена, съгласно гръцкото законодателство, за нощувка, за стая (не на човек). Цената е в зависимост от периода на престой и категорията на мястото на настаняване. Туристическата такса не е включена в цената на резервацията. Заплаща се на рецепция в деня на настаняването в местна валута.

Включена ли е застраховка към резервацията?

Не, в цената на хотелското настаняване НЕ са включени застраховки. Следните застраховки са препоръчителни при пътуване:

- Застраховка "Отмяна на пътуване" (възстановява платени суми във връзка с туристическо или бизнес пътуване, които в случай на отмяна или съкращаване на пътуването, не подлежат на връщане от доставчика на съответната туристическа услуга). За да покрие риска за целия период (от резервацията до напускането на мястото за настаняване) е необходимо застраховката да се сключи не по-късно от 5 дни след датата на потвърждение на резервацията;

- Застраховка "Помощ при пътуване в чужбина" (осигурява медицински асистанс в случай на злополука или заболяване по време на пътуване в чужбина). Тази застраховка може да се сключи и в деня на заминаването. За повече информация и запознаване с общите условия за застраховките, изпратете запитване или се свържете с личния си застраховател.

 

 

 

Задай въпрос

Запитване за хотел

Philoxenia ****

 

Още хотели на Ситония

Абонирай се за нюзлетър

Контакти

гр. София, 1000
бул. "П. Евтимий" 36/2

Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

02 434 15 15

Този сайт използва "бисквитки" (cookies). Продължавайки да разглеждате нашия уеб сайт, Вие се съгласявате с тяхното използване. Научете повече за използването на "бисквитки" (cookies) на сайта reyma.bg: Политика за бисквитки.

  Приемам cookies "бисквитки" от този сайт.
EU Cookie Directive Information