Построеният преез 2018 г. хотел Ikos Dassia на Корфу е разположен в курортно село Дасия, на 11 км от центъра на град Корфу. Хотелът разполага със собствен пясъчен плаж с дължина 600 метра и безплатни шезлонги, чадъри и плажни кърпи. Красива територия и голям избор от комфортни стаи.
В хотел Ikos Dassia
IKOS SPA НА ANNE SEMONIN - Самостоятелни стаи за процедури; открит и закрит отопляеми басейни с джакузи, фитнес център със сърдечно-съдово оборудване, термален пакет - сауна и турска баня; Adults only service - Зона само за възрастни на плажа. Спа услуги и фитнес център Ikos. Всички ресторанти в хотела имат специална зона само за възрастни. 2 басейна само за възрастни, 2 бара за басейни само за възрастни. Винен бар За децата: Мини клуб за деца от 4 до 11 години. На закрито: игри, изкуство и занаяти, рисуване на лица, оцветяване на тениски, пантомима, мини диско, бисквитки и др. На открито: игри в басейна, тенис на маса, олимпийски игри, гимнастика, детска аеробика, съкровищница, игра в "индианците" и "пиратите", изграждането на пясъчни замъци, пикници и др. Клубът за тийнейджъри - тийнейджъри от 12 до 17 години (отворен само в разгара на сезона). Барове: 10 бара. 10 бара. SEA лоби бар ; Лоби бар SKY, 2 бара до басейна; Делукс бар, винен бар, барове с 2 възрастни, театър, нощен клуб, Gelaterie лоби бар на морето; Лоби бар SKY, 2 бара до басейна; Делукс бар, винен бар, барове с 2 възрастни, театър, нощен клуб, Gelaterie Ресторанти: 7 ресторанта а-ла-карт, вкусове (основен ресторант) - средиземноморска кухня, "шведска маса"; FRESCO (италиански а-ла-карт ресторант, отворен за закуска, обяд, вечеря); ANAYA (азиатски а-ла-карт ресторант, отворен за вечеря), OUZO (гръцки а-ла-карт ресторант, отворен за закуска, обяд, вечеря); PROVENCE (френски а-ла-карт ресторант, отворен за вечеря), Керкира (а ла карт ресторант с местна кухня, отворен за закуска, обяд, вечеря), ERGOLI DELI (а-ла-карт ресторант - традиционни деликатеси, отворен за обяд и вечеря); а-ла-карт менюто на ресторантите е проектирано от готвачи, които притежават звезди със звезда от Мишлен; CAVA - включва над 300 вина, сомелиерско обслужване - при желание гостите могат да ползват съветите на сомелиера при поръчване на вино в някой от ресторантите; Услугата “Dine out” - възможност за вечеря в две местни таверни без допълнително заплащане, съгласно предварителна резервация. Спортове: 2 осветени тенис корта (с осигурено оборудване), плажен тенис, тенис академия (заплащане); Футболна академия; кану, дайвинг, плажен волейбол
В стаите на Ikos Dassia
Хотел Ikos Dassia разполага с общо 411 стаи: Doubles Promo SV/IV (~23 кв.м), Doubles Superior SV/IV (~25 кв.м), Family Rooms IV/SV (~50 кв.м), Junior Suites IV/SV (~35 кв.м), Panorama Junior Suites SV (~35 кв.м), Panorama Junior Suites Private Garden/SV (~35 кв.м), One Bedroom Suites SV (~50 кв.м): климатик, Wi-Fi интернет, телефон, Smart TV, сателитни канали, CD / DVD плейър, кафе машина Nespresso, комплект за чай / кафе, минибар (пълнен ежедневно), електронен сейф, баня с вана и душ или душ само, огледало за грим, халати и чехли, сешоар, луксозни френски аксесоари за баня, обзаведен балкон / тераса.
Junior Suite IV/SV Всекидневна и спалня с отворен план, двойно легло, кресло-легло, тераса или балкон.
Търсачката показва цени, само ако за търсения период има свободни стаи или стаи на запитване. Ако не откривате свободни стаи, можете да проверите за места в други хотели на Халкидики или да изпратите запитване за оферта.
Есенна кампания за лято 2025 с валидност до 31/10/24: -5% за нощувки в периода 03/04/2024-01/11/2025
Ранни резервации 2025 (до 31/01/25 или до изчерпване на стаите по промоция), мин. 5 нощувки: -5% отстъпка за нощувки в периода 22/05/2025-30/05/2025 & 28/06-30/08/2025; -10% отстъпка за нощувки в периода 03/04-21/05/2025 & 31/05/2025-27/06/2025 & 31/08-01/11/2025;
Условия за плащане: Депозит 25% от цената - 10% при резервация + 15% до 03.02.25; Доплащане до 100% - до 21 дни преди настаняването.
Инфо
Как да направя онлайн резервация?
За повечето хотели от каталога ни можете да направите онлайн резервация през резервационната система (търсачка), която показва наличните стаи в реално време. С изпращането на заявка за резервация, Вие правите заявка за закупуване на хотелското настаняване.
В отговор на Вашата заявка за резервация, ще получите имейл съобщение с потвърждение на наличността и информация за начините на плащане.
Ето стъпките за осъществяване на резервация:
1 стъпка - Въвеждане на параметри
Въведете дата на настаняване. Изберете брой стаи и брой възрастни и деца към всяка стая. Ако в резервацията има деца, посочете тяхната възраст (навършените години към датата на напускане на хотела). Кликнете на бутона за търсене.
2 стъпка - Избор на оферта
Разгледайте и изберете от получените резултати с крайна цена като маркирате на съответния ред оферта.
3 стъпка - Потвърждение на избора
Натиснете бутон "Изпрати заявка", за да заредите формата за резервация и се запознайте с условията за плащане.
4 стъпка - Попълване на данни за резервация
Попълнете формата - въведете имената на гостите на латиница и имейл за обратна връзка. Изпратете заявката.
5 стъпка - Плащане
Направете плащане след получаване имейл потвърждение* с резервационен номер. Начини на плащане: с карта онлайн (задължителен за резервации, за които датата за плащане съвпада с датата на заявката, включително оферти "Non Refundable"), по банка или в брой.
Препоръка: За по-добри резултати при търсене, НЕ избирайте комбинацията от „Хотел“ + „Изхранване“. Оставете заложеното по подразбиране "Всички" и системата ще покаже всички възможни комбинации и наличните оферти.
*Важно: Анулационните условия (срокове и такси) се посочват изрично и ясно в имейл потвърждението и не могат да бъдат променяни. Ако не сте съгласни с условията, можете да не предприемате плащане, но е необходимо да отговорите с обратен мейл с кратко съобщение за отказ от заявката за резервация.
Ако нямам кредитна карта, мога ли да резервирам онлайн?
В процеса на изпращане на заявката за резервация не се изисква картово плащане. Необходимо е да получите потвърждение на резервацията.
Стандартно, ако до датата на настаняване има повече от 22 дни, можете да платите (с карта онлайн, по банка или в брой) разсрочено - депозит 10% или за незабавно получаване на ваучер - цялата стойност на резервацията. Пълно плащане по всички резервации се изисква 21 дни преди настаняването, ако не е посочено друго.
За всички оферти, за които датата на плащане е равна на датата на заявката, включително за оферти „NON REFUNDABLE“, се изисква незабавно картово плащане на 100% от цената веднага след получаване на имейл-потвърждение.
Защо не получавам резултат при онлайн търсене?
Препоръка: За по-добри резултати, оставете заложеното по подразбиране "Всички" (за „Хотел“ и за „Изхранване“) и системата ще покаже всички налични оферти и различните възможни комбинации.
Някои от най-честите причини търсачката да дава отговор "Няма намерени стаи. Променете търсенето" са:
❌ Ако свободните стаи в конкретния хотел за конкретно търсения период са ИЗЧЕРПАНИ. Изберете друга дата за настаняването или променете броя нощувки. Възможно е например да останала свободна стая за 5 или за 6, но не и за 7 нощувки
❌ Ако търсенето НЕ отговаря на някои изисквания на хотела. Например, ако: - търсите 3 нощувки, но хотелът изисква минимум 5; - търсите стая за 4 човека, но стаите в хотела са с капацитет за трима. - търсите нощувки в период, попадащ извън сезонното работно време на хотела.
❌ Ако комбинирате НЕСЪВМЕСТИМИ параметри при търсене. Например: - избирате конкретен "Хотел" и тип "Изхранване", но избраният хотел не предлага търсеното изхранване; Препоръка: Изберете едното от двете - или "Хотел"-а, или "Изхранване"-то. Ако предпочитанията Ви са за почивка в конкретен хотел, изберете "Хотел" и оставете системата да покаже всички възможни варианти на изхранване, които този хотел предлага.
❌ Възможно е някои наличности и някои хотели от каталога ни "Хотели в Гърция" да не се отразяват при онлайн търсене (предлагат се само ОФЛАЙН - при запитване на мейл или по телефон) При промени по потвърдени резервации е възможно освободени стаи да не се отразяват при онлайн търсене. Ако търсите и не получавате резултат за конкретен хотел, можете да изпратите запитване за оферта на имейл: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. или да се обадите на 02 434 1515. Предлагаме бързи и удобни опции и за офлайн резервация на хотели в Гърция.
Възможно ли е да има свободни стаи, но те да не се показват в търсачката?
Да, възможно е при промени по вече потвърдени резервации да има освободени стаи и това не винаги да се отразява синхронно в търсачката. Освен това за някои хотели от списъчния ни каталог за Гърция не е възможна онлайн резервация, по технически причини. Ако в търсачката не откривате свободни стаи за конкретен хотел, изпратете ни запитване за оферта.
Какво означава Non refundable?
Това са резервации, за които веднага след потвърждение се изисква плащане на 100% от крайната цена като депозит, който не се възстановява в случай на анулиране.
При заявка за резервация по оферти "Non Refundable", ще получите имейл потвърждение с линк за картово плащане. По оферти "Non Refundable" не са възможни никакви промени след плащане (не може да бъде съкращаван или удължаван престоя, не могат да се сменят имена, не може да се променя вида на изхранването или типа на стаята). Всяка промяна по "Non refundable" резервации се счита за анулация и анулационната такса без изключения е в размер на 100% от крайната цена.
Препоръчваме да се запознаете с условията за сключване на застраховка "Отмяна на пътуване". Тук можете да намерите общите условия на ЗАД Армеец.
Направих заявка, но не получавам отговор. Какво да направя?
Заявките за резервация се обработват от оператор в рамките на работното време (09:30 ч.-17:30 ч.). На посочения в заявката имейл ще получите отговор и потвърждение на резервацията с всички необходими детайли и условия.
Грешно въведен e-mail е една от най-честите причини за неполучаването на потвърждение. Моля проверете правилното изписване на Вашия e-mail преди финализирането на резервацията. Проверете и Вашата „Спам папка“. Ако не получавате потвърждение на посочения e-mail, е необходимо да се свържете с нас на телефон: +359 2 4341515 или e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..
Заявките за резервация се считат за потвърдени единствено след потвърждение с резервационен номер и направено плащане в посочения в имейл потвърждението срок.
Какви са начините на плащане?
В имейл-потвърждението на резервацията ще намерите всички условия по резервацията, включително и начините за плащане. Стандартно, ако до датата на настаняване има повече от 22 дни, можете да платите по един от следните начини: с карта онлайн, по банков път или в брой. Ако до датата на настаняване има по-малко от 22 дни е необходимо плащането да се направи картово плащане.
Важно: Незабавно плащане с карта онлайн е необходимо за всички оферти, за които датата за плащане съвпада с датата на заявката, включително за оферти "Non Refundable". За да се запознаете с условията за плащане към конкретната оферта, заредете формата за резервация от бутон "Изпрати заявка" в търсачката. Моля, не изпращайте заявка за резервация, ако не можете да спазите условието за бързо онлайн плащане с карта. Линк за картово плащане онлайн получавате в имейл-потвърждение на заявката за резервация.
При банков превод: Като основание за плащане при банков превод е необходимо да се посочи номера на резервацията. Поради възможно забавяне до реалното постъпване на сумата по банковата сметка, изпратете копие/ снимка на платежно на имейл Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. не по-късно от 17:30 ч. на посочената като крайна дата за плащане в резервацията.
Как да съм сигурен, че плащането ми е получено?
На посочения във Вашата заявка имейл получавате потвърждение за всяко регистрирано плащане по резервацията. Обикновено това става в рамките на работния ден или на работния ден, следващ направеното плащане.
Мога ли да анулирам направена заявка за резервация?
Резервациите за хотели в Гърция могат да бъдат отменени срещу 25 лв еднократна такса до анулационния период, който най-често е 21 дни преди датата на настаняване. , Изключение са резервации Non Refundable (за които се изисква 100% плащане и анулационната такса без изключения е в размер на 100% от крайната цена) и някои специални оферти. Анулационните такси и срокове са изрично и ясно посочени в имейл потвърждението на всяка резервация и не могат да бъдат променяни.
Заявка за анулация е възможна единствено с писмено съобщение в отговор на имейл потвърждението на резервацията. Независимо от причините за анулацията, се прилагат анулационни такси, които зависят от политиката на хотела и типа на офертата.
Стандартно, ако до датата на настаняването има повече от 21 дни, анулационната такса е в размер на 25 лв еднократно, на резервация; ако до датата на настаняване остават 21 и по-малко дни, анулационната такса е до 100% от крайната цена.
Промени по резервации:
Всички заявки за промяна на резервация трябва да бъдат изпратени писмено, в свободен текст, на имейл Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., като е задължително да се посочи номерът на резервацията. Всяка заявка за промяна (например: смяна на периода на престой, смяна на име на турист или други) на вече потвърдена резервация се счита за анулация и се прилагат посочените в резервацията анулационни условия. Преди да бъде потвърдена промяна по резервация, ще получите съобщение с посочени условията, при които такава може да бъде направена.
Препоръчваме да се запознаете с условията за сключване на застраховка "Отмяна на пътуване", с която покривате риска от невъзможност да ползвате резервацията си по непредвидими причини като болест или злополука. В този случай разходите за анулация се възстановяват от застрахователя. Застраховката се предлага от различни застрахователни компании. Тук можете да намерите общите условия на ЗАД Армеец.
Kога ще получа ваучера за настаняване?
Ваучер за настаняване се издава и изпраща на посочения във Вашата заявка имейл след регистриране на плащане, покриващо 100% от крайната цена на резервацията.
Kога мога да се настаня в хотела?
Стандартно настаняването в хотелите е след 15:00 ч., а освобождаването на стаите е до 12:00 ч. Ако хотелът разполага с по-рано освободена и почистена стая, е възможно да предложи и по-ранно настаняване.
Какъв е размерът на туристическата такса в Гърция?
Туристическата такса за нощувки в периода от март до октомври е: За нощувки апартаменти и за хотели с 1 или 2 звезди: 1,50 €; За хотели с 3 звезди: 3 €; За хотели с 4 звезди: 7 € на стая за нощувка; За хотели с 5 звезди: 10 €;
Туристическата такса за нощувки в периода от ноември до февруари е: За нощувки апартаменти и за хотели 1 или 2 звезди: 0,50 €; За хотели 3 звезди: 1,5 €; За хотели 4 звезди: 3 €; За хотели 5 звезди: 4 €.
✔ Цената на туристическата такса/ stayover tax е обявена, съгласно гръцкото законодателство, за нощувка, за стая (не на човек). Цената е в зависимост от периода на престой и категорията на мястото на настаняване. Туристическата такса не е включена в цената на резервацията. Заплаща се на рецепция в деня на настаняването в местна валута.
Включена ли е застраховка към резервацията?
Не, в цената на хотелското настаняване НЕ са включени застраховки. Следните застраховки са препоръчителни при пътуване:
- Застраховка "Отмяна на пътуване" (възстановява платени суми във връзка с туристическо или бизнес пътуване, които в случай на отмяна или съкращаване на пътуването, не подлежат на връщане от доставчика на съответната туристическа услуга). За да покрие риска за целия период (от резервацията до напускането на мястото за настаняване) е необходимо застраховката да се сключи не по-късно от 5 дни след датата на потвърждение на резервацията;
- Застраховка "Помощ при пътуване в чужбина" (осигурява медицински асистанс в случай на злополука или заболяване по време на пътуване в чужбина). Тази застраховка може да се сключи и в деня на заминаването. За повече информация, изпратете запитване или се свържете с личния си застраховател.
Този сайт използва "бисквитки" (cookies). Продължавайки да разглеждате нашия уеб сайт, Вие се съгласявате с тяхното използване. Научете повече за използването на "бисквитки" (cookies) на сайта reyma.bg: Политика за бисквитки.